مهلت دو ماهه شورا برای آسیب‌شناسی ردیف های درآمدی شهرداری

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهلت دوماهه برای اجرای طرح " آسیب شناسی ردیف های درآمدی شهرداری" اصفهان در نظر گرفته شد.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون بررسی طرح"آسیب شناسی ردیف های درآمدی شهرداری" اظهار کرد: این طرح که پس از بررسی‌های زیاد در کمیسیون اقتصادی و کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان به صحن علنی شورا راه پیدا کرد، آسیب شناسی ردیف های درآمدی شهرداری را مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان اینکه شهرداری براساس ردیف‌های درآمدی که برمبنای ابلاغیه وزارت کشور بوده و در تمامی شهرهای مختلف یکسان است، برای مخارج شهر اقدام به جذب درآمد می‌کند. افزود: در طرح "آسیب‌شناسی ردیف‌های درآمدی شهرداری"، چگونگی کسب این درآمد مورد توجه قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این طرح ظرفیت‌های موجود برای کسب درآمد در مناطق شهرداری را مورد بررسی و توجه قرار می‌دهد که چه میزان ظرفیت برای کسب درآمد در هر ردیف درآمدی موجود است و به چه میزان این درآمد تاکنون محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر این طرح به بررسی این موضوع می پردازد که اگر امکان تعریف ردیف های درآمدی جدیدی در بودجه نیز وجود دارد از طرف شهرداری به شورای اسلامی شهراصفهان پیشنهاد شود که این ردیف‌های جدید درآمدی در بودجه سال آینده منظور شود.

معین خاطرنشان کرد: تعریف ردیف جدید درآمدی از سوی شهرداری چنانچه ناشی از عوارض جدید باشد، باید تا بهمن ماه به استانداری ارسال و پس از تایید استانداری و آگهی عمومی، لازم الاجرا می‌شود.

وی افزود: : مهلت دوماهه برای اجرای طرح " آسیب شناسی ردیف های درآمدی شهرداری" در نظر گرفته شد.

کد خبر 343439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.