برگزاری دوره آموزشی مدیران شهری با محوریت "حقوق شهروندی" و" شفافیت"

مشاور شهردار  در امور شفافیت و مبارزه با فساد از برگزاری دوره آموزشی مدیران شهری با محوریت "حقوق شهروندی" و" شفافیت" خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی مدیران و کارکنان شهرداری با مفاهیم این دو محور برنامه ریزی شده است.

محمد شریف شاهی در گفت و  گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی برنامه شهردار اصفهان، "ارتقاء حقوق شهروندی" و "شفافیت اداری و عملکردی" است.

وی افزود: برای تحقق این برنامه کارکنان و مدیران شهری باید با مفاهیم، اجزا و اصول حقوق شهروندی و شفافیت آشنایی داشته باشند تا این برنامه مهم تحقق یابد.

مشاور شهردار اصفهان در امور شفافیت و مبارزه با فسادبا اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدیران شهری با محوریت حقوق شهروندی و شفافیت ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی مدیران و کارکنان شهرداری با مفاهیم این دو محور و تقویت این باور در بین آنها برنامه ریزی شده است.

شاهی با بیان اینکه این دوره آموزشی از امروز به مدت دو روز در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: سخنران‌های اصلی این برنامه، "دکتر قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان"، "علی اکبر گرجی، حقوق دان و استاد دانشگاه شهید بهشتی" و "محمود عباسی ، معاون حقوق بشر وزیر دادگستری" و "مهدی مقدری سخنگوی شورای شهر اصفهان " خواهند بود.

وی گفت: سه کلاس جانبی با محور شفافیت، پاسخگویی و مبارزه با فساد با حضور اساتید ممتاز از دانشگاه تهران، قم و اصفهان طی این دو روز برگزار خواهد شد.

کد خبر 343436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.