ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۴۰ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره اماکن تفریحی و برنامه‌های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۴۲۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۱۰۸ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دو هزار و ۴۴۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸درصد از مجموع کل پیام‌ها است، همچنین۲۷۹ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۷۶ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۱۰۰تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۴۰ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره اماکن تفریحی و برنامه‌های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار دادند.

طی هفته گذشته ۱۹ نفر از شهروندان در تماس با ۱۳۷ از خدمات شهرداری اصفهان تشکر و ۸۶ درصد از تماس گیرندگان از عملکرد ۱۳۷ ابراز رضایت کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 343430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.