ورود به بازارهای بین‌المللی از دریچه اقتصاد اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با برپایی پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی (MIFB۲۰۱۸) شرایط ویژه‌ای برای ورود محصولات تولید داخل به بازارهای بین‌المللی فراهم آورده است.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این پاویون برای نخستین ‌بار توسط نمایشگاه اصفهان برپا می‌شود و در تاریخ‌های ششم تا هشتم تیرماه، شرایط مطلوبی را برای حضور شرکت‌های ایرانی و ارائه توانمندی‌های خود فراهم خواهد آورد.

این رویداد اقتصادی در حالی رخ می‌دهد که منطقه آسیای جنوب‌شرقی یکی از مناطق بسیار مهم و استراتژیک جهان به‌شمار می‌رود که ۱۰ کشور اندونزی، مالزی، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، برمه، برونئی، کامبوج، لائوس و ویتنام درآن واقع شده و چهارمین منطقه بزرگ صادراتی جهان با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون نفر محسوب می‌شود.

دسترسی این منطقه به آب‌های آزاد همواره مورد توجه  دیگر کشورها بوده و اهمیت حوزه «آسه‌آن» علاوه بر موارد یاد شده به دلیل دارا بودن پرجمعیت‌ترین کشور اسلامی جهان یعنی اندونزی برای کشورمان دوچندان خواهد بود.

این امتیازات در کنار پتانسیل‌ها و قابلیت‌های ایران در تولید و صادرات انواع محصولات و مواد غذایی با برند حلال  باعث شده که نگاه کشورمان به جنوب شرق آسیا بیشتر نگاه اقتصادی باشد. در میان کشورهای جنوب شرق آسیا کشور مالزی توانسته با مطرح کردن برند حلال در صنعت غذا، جایگاه ممتازی را نسبت به سایر همسایگان خود به دست آورد.

این کشور به عنوان بزرگترین تامین کننده مواد غذایی حلال در جهان و دارنده موفق‌ترین سیستم اقتصادی در جنوب شرق آسیا و بزرگترین بازارهای خرده فروشی مواد غذایی دنیا، همواره شاهراه تجارت با کشورهای آسه‌آن محسوب می‌شود به نحوی که بسیاری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی جهان، محصولات خود را از طریق این کشور به سایر مناطق صادر می‌کنند.

در این راستا شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان سعی کرده در راستای تحقق بخشی از رسالت خود در فراهم آوردن بسترهای مناسب برای معرفی بدون واسطه انواع فرآوده‌های غذایی کشورمان و ایجاد شرایط ایده‌آل برای ورود تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر ایرانی به بازار چند صد میلیونی آسیای جنوب شرقی، غرفه‌های ایران را در نمایشگاه‌های معتبر غذایی مالزی سازماندهی کند.

در این میان و پس از ۱۲ دوره حضور موفق در نمایشگاه حلال مالزی (MIHAS) در نظر است با بهره‌گیری از تجربیات قبل، پاویون ملی ایران برای نخستین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی(MIFB۲۰۱۸) از تاریخ ششم تا هشتم تیر ماه سال جاری  برگزار شود.

این رویداد با حضور هدفمند برترین‌های کشورمان می‌تواند به محلی برای معرفی شایسته ایران در جایگاه بزرگترین تولیدکننده زعفران، دارنده مرغوب‌ترین خشکبار و خرما در جهان، تولیدکننده متنوع‌ترین عسل و صادر کننده انواع مواد غذایی و نوشیدنی‌ها با برند حلال همگام با استانداردهای روز دنیا باشد.

تمامی متقاضیان و فعالان تجاری جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند با بخش خارجی و بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان با شماره تلفن‌های ۳۲۶۱۲۵۵۹-۳۲۶۱۱۶۱۴-۳۲۶۱۲۵۵۷-۳۲۶۰۱۶۸۳-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 343366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.