پیشرفت ۷۰ درصدی آزادسازی خیابان آقا نورالله نجفی

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی آزادسازی خیابان آقانورالله نجفی خبر داد و گفت: فاز نخست خیابان آقانورالله نجفی واقع در خیابان نشاط که آزادسازی آن به اتمام رسیده، در سال جاری احداث و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: خیابان آقانورالله نجفی در مسیر شمالی- جنوبی خیابان حافظ تا خیابان نشاط به طول ۷۲۰ متر و عرض ۱۴ متر است که عملیات احداث فاز نخست آن حدفاصل نشاط تا بیت‌الحسین(ع) از اوایل خردادماه آغاز و در عین حال آزادسازی فاز دو نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود خانه‌های تاریخی در قسمت انتهایی خیابان آقانورالله نجفی آزادسازی مسیر خیابان را دچار مشکل کرده است، افزود: به همین دلیل ناچار به تغییر مسیر خیابان شدیم.

 مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی آزادسازی خیابان آقانورالله نجفی خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم ۳۰ درصد آزادسازی باقی مانده این خیابان را امسال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن ۱۴ درصد کل بافت فرسوده شهر اصفهان در منطقه سه، اظهارکرد: ۲۵ درصد منطقه سه را بافت فرسوده تشکیل داده که با توجه به وجود این بافت‌ها اجرای پروژه های عمرانی در این منطقه متفاوت از سایر مناطق است.

کارگر خاطرنشان کرد: برای احیاء بافت تاریخی منطقه ۳ جلسات مختلفی با میراث فرهنگی و اداره کل راه و شهرسازی برگزار کرده‌ایم که خروجی این جلسات امیدبخش بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بازارهای دردشت، شیخ بهایی، نیماورد، مرمت و بازسازی و سقف بازارها احیاء شد، تصریح کرد: مرمت موزه حمام خسروآقا و حمام شاهزاده‌ها از دیگر اقداماتی بود که سال گذشته انجام شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از رو به اتمام بودن پیاده‌راه‌سازی خیابان چهارباغ عباسی در بخش منطقه سه خبر داد و گفت: اجرای طرح احیاء دولتخانه صفوی از میدان انقلاب تا میدان امام خمینی(ره) از دیگر اقدامات در حال انجام در این منطقه به شمار می‌رود.

کد خبر 343318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.