افزایش ابر و بارش پراکنده در استان اصفهان ادامه دارد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز سه‌شنبه به تدریج سامانه ضعیفی وارد استان می شود که از بعد از ظهر، افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق را درپی خواهد داشت.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بیشتر مناطق استان ناپایداری‌های ضعیف و تا حدودی غبار محلی بر سطح منطقه وجود دارد و این غبار، آلودگی نیست بلکه گرد و غباری است که به دلیل وزش باد ایجاد شده است.

وی افزود: امروز با وجود پوشش ابری در سطح استان، احتمال بارش‌های خفیف در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی وجود دارد که این بارش‌ها تا روز پنج‌شنبه در تمام استان پیش‌بینی می‌شود اما بیش‌ترین بارش در مناطق غرب و جنوب غرب استان خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان افزود: از فردا سه‌شنبه به تدریج سامانه ضعیف جدیدی وارد استان می شود که از بعد از ظهر، افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق را درپی خواهد داشت.

جعفری با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ورود سامانه دیگری همراه با افزایش بارش‌های رگباری در استان پیش بینی می شود که از خصوصیات این سامانه وزش باد شدید و نسبتا شدید است، ضمن اینکه احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداراه‌کل هواشناسی استان ادامه داد: دمای هوای اصفهان برای ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت و در گرم‌ترین ساعات به ۲۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۴ درجه خواهد رسید.

وی گفت: گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با ۳۲ درجه و بویین‌ومیاندشت با ۷ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان است.

کد خبر 343276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.