همه باید از محصولات داخلی استفاده کنیم

امام جمعه موقت کاشان گفت: در جهت تحقق شعار سال همه مردم و مسئولان باید از محصولات تولید داخل در زندگی شخصی خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علی احتشام با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: تنها از مردم نمی توان انتظار داشت و مسئولان باید از خود آغاز کرده و در جهت تحقق این شعار، از محصولات تولید داخل در زندگی شخصی خود استفاده کنند.

وی افزود: مردم باید فضای روانی موجود در مورد کالای ایرانی را بشکنند و مسئولان نیز پیشگام شده، محصولات ایرانی مورد استفاده خود مانند خودرو را به مردم نشان دهند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: برخی معتقدند با رییس جمهوری نادان آمریکا که جنگ جهانی دوم به همه زورگویی می کرده، باید با دقت و حساسیت بیشتری برخورد کرد آنها باید از حزب الله لبنان یاد بگیرند که در کشوری با اکثریت مسیحی و به رغم جنگ روانی جریان ۱۴ مارس و تلاش های سعودی ها و آمریکایی ها پیروز انتخابات شد.

امام جمعه موقت کاشان اضافه کرد: حزب الله، این میوه مقاومت برگرفته از حزب ولایت فقیه چنین عمل آمد و مجبور شدند بپذیرند که مقاومت شکست ناپذیراست.

کد خبر 343239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.