فرصت سرمایه‌گذاری در اصفهان ایجاد شود

عضو شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران اصفهان رفتار مناسب با سرمایه‌گذاران ندارند، گفت: متاسفانه سرمایه‌داران گلایه‌ها و دغدغه‌های جدی دارند و پشت درهای بسته مدیران منتظر مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مقدری امروز (یکشنبه) در سی‌و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش تذکرات با بیان اینکه نباید به راحتی از کنار مسائلی که در شهرداری اتفاق می‌افتد، عبور کنیم، اظهار کرد: هفته گذشته در نطق خود به این موضوع اشاره کردم که یک اجازه قانونی به بخشی از کافه‌های شهر داده شده تا بتوانند بخشی از فضای خرید خود استفاده کنند اما نزدیک به ده روز است که از این مسئله می‌گذرد و هنوز اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه این کافه‌ها به دلیل حضور در محور گردشگری شهر برای افراد اشتغال  ایجاد کرده و در حال حاضر ۱۰ الی ۱۵ نفر کودکان از مناطق محروم در آنها اشتغال دارند، افزود: ضروری است که اقدام مورد نیاز برای ادامه فعالیت این کافه‌داران انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران اصفهان رفتار مناسب با سرمایه‌گذاران ندارند، افزود: متاسفانه سرمایه‌گذاران گلایه‌ها و دغدغه‌های جدی دارند و پشت درهای بسته مدیران منتظر مانده‌اند.

مقدری خاطر نشان کرد: نباید فرصت را برای کسانی که علاقمند به مشارکت، اشتغال‌زایی وسرمایه‌گذاری هستند تا سرانه شهر را افزایش دهند از میان ببریم زیرا این امر باعث می‌شود سرمایه گذاران، کلان شهرهای دیگر را آباد کرده و شهر اصفهان محروم بماند؛ این هشدار جدیست برای شهرداری که سرمایه کافی برای اجرای پروژه‌های خود ندارد.

به تصمیمات شورا احترام بگذارید

پورمحمد شریعتی نیا، دیگرعضو شورا نیز در تذکر خود در این جلسه علنی اظهار کرد: در نظام مردم سالار دینی زحمت کشیده شده  و سرمایه‌گذاری کردیم لذا مسئولان سازمان میادین میوه تره بار و سازماندهی مشاغل شهری نباید به گونه ای عمل کنند که اعضای شورا در ابراز عقیده و نظر خود با مشکل مواجه شوند.

وی ادامه داد: موضوعاتی که در کمیسیون های تخصصی شورا بررسی شده و در صحن علنی مطرح می شود مورد تحقیق قرار گرفته و باید به آنها احترام گذاشت البته ممکن است نظرات اعضای این کمیسیون ها در صحن علنی تغییر کند.

شریعتی نیا  با بیان اینکه بنده به عنوان نایب رئیس  کمیسیون بهداشت در کمیسیون مربوطه نظرخاصی در ارتباط با فعالیت سازمان میادین داشتم که همچنان تغییر نکرده است  با این حال تاکید می کنم که تصمیم شورا قابل احترام است.

کد خبر 343186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.