۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
احتمال بارش پراکنده در اصفهان

مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی، از آسمانی قسمتی ابری، گاهی با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده در شهر اصفهان خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ازسوی مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز یک‌شنبه_ ۱۶ اردیبهشت‌ماه_ قسمتی ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، در روز یک‌شنبه وضعیت جوی در شهرستان‌های سمیرم، داران، فریدونشهر، خوانسار، میمه و چادگان، ابری گاهی با افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده و احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود؛ هم‌چنین آسمان در سایر شهرستان‌های استان نیز قسمتی ابری، گاهی با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده همراه است.  

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، در روز یک‌شنبه _ ۱۶ اردیبهشت‌ماه_ دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۷ و در خنک ترین ساعات به ۴ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین خوروبیابانک با ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و کاشان با صفر درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.

کد خبر 343156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.