نقش کنفرانس بین‌المللی IASP در تعالی جایگاه اصفهان

اصفهان در شهریور ماه میزبان بزرگ‌ترین رویداد علمی جهان با عنوان "کنفرانس بین‌المللی IASP "است؛ اعضای شورای اسلامی شهر  به منظور آشنایی بیشتر با هدف و چرایی برگزاری این کنفرانس علمی با دعوت از رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در جلسه علنی شورا در جریان اتفاقات پیش رو قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از ارایه گزارش کلی توسط مهدی کشمیری، رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در خصوص برگزاری کنفرانس بین‌المللی IASP ، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در این زمینه نظرات خود را اعلام کردند.

  • سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان  با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی IASP در اصفهان گفت: ضروری است که شهرداری اصفهان به این کنفرانس ورود جدی داشته باشد چرا که با توجه به میزبانی اصفهان از ۱۸۰ شهر دنیا هنوز دیپلماسی فرهنگی شهر اصفهان، مبهم است.

  • کوروش خسروی، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان در این باره اظهار کرد: هماهنگی پارک‌های علمی سراسر کشور برای دریافت میزبانی کنفرانس بین‌المللی علمی در اصفهان جالب توجه بود که به عنوان یک رویداد مهم می‌تواند در تعالی جایگاه ایران و اصفهان عمل کند.

  • کوروش محمدی ، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این خصوص در قالب سوالی گفت: برای فضاسازی تبلیغاتی به منظور اطلاع‌رسانی رویداد علمی تحقیقاتی چه اقداماتی انجام گرفته و تا چه حد از پتانسیل‌های مدیریت شهری استفاده خواهد شد؟

  • فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز توجه به سیستم کارآفرینی و اقتصاد هنر را از جمله نکات مورد توجه شورای اسلامی شهر دانست و گفت: باید از پتانسیل‌ فعالان این عرصه استفاده کرد و زمینه و بستر لازم برای هوشمندسازی شهرها را فراهم کرد.

  • امیراحمد زندآور، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه باید از ظرفیت‌  پارک‌های علمی و تحقیقاتی کشور  استفاده شود، تاکید کرد: باید برای برگزاری این کنفرانس به اهداف اصلی این شهرک‌های تحقیقاتی توجه کرد.
کد خبر 343148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.