احتمال بارش‌های رگباری در استان وجود دارد

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در دو روز آینده احتمال بارش‌های رگباری در سطح استان وجود دارد، اما از شدت این ناپایداری‌ها کاسته شده و به شدت روزهای گذشته نخواهد بود.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و در سطح استان، بیش‌ترین میزان بارش‌ها در شهر دهق و به میزان ۱۱ میلی‌متر بوده است. هم‌چنین میزان بارش‌ها در آران و بیدگل ۸.۵، اصفهان ۶.۴، فرودگاه شهید بهشتی ۲.۸، مورچه‌خورت ۳.۷، کاشان ۲.۶، چادگان ۱.۷، خوانسار ۰.۶، اردستان ۰.۷، نجف‌آباد ۰.۴، نایین ۰.۳، شهرضا ۰.۹، نطنز ۰.۲، مبارکه ۰.۲، گلپایگان ۰.۶ و فریدونشهر ۰.۴ میلی متر بوده است.

وی درباره ادامه روند ناپایداری‌ها در استان، افزود: برای امروز و فردا ناپایداری‌های ضعیفی در سطح استان و به ویژه در مناطق شمالی استان پیش بینی می شود، هم‌چنین احتمال بارش‌های رگباری نیز در سطح استان وجود دارد، اما از شدت این ناپایداری‌ها کاسته شده و به شدت روزهای گذشته نخواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان با بیان اینکه روز دوشنبه جو آرامی بر استان برقرار خواهد بود، تصریح کرد: ناپایداری‌های جوی به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه وجود دارد، ضمن اینکه دمای هوای استان به تدریج روند افزایشی خواهد داشت.

جعفری گفت: امروز دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات ۱۳ درجه سانتی‌گراد است، هم‌چنین گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با ۲۹ درجه و خنک‌ترین نقطه نیز بویین‌ومیاندشت با ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر 343063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.