مسئولان در شرایط سخت کنار مردم باشند

دهاقان – فرماندار شهرستان دهاقان گفت: برای تحقق شعار سال ۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، مردم در کنار مسئولان نقش اساسی دارند و در جهت عملی شدن آن باید گرایش مردم برای استفاده از کالای ایرانی بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان صبح امروز(شنبه) در نشست با مسئولان ادارات این شهرستان اظهار کرد: با وجود شرایطی که امروز در کشورها حاکم است باید فشار را از مردم کم کرد و در این راستا مسئولان برای دلگرمی باید در کنار آنان باشند و با تمام قوا خود را خدمتگذار مردم بدانند تا شرایط بهتر از پیش جلو برود.

وی افزود: امید به نظام، مسئولان و کارگزاران در مردم باید روز به روز بیشتر شود و اگر مردم احساس کنند مسئولان در کنارشان هستند این امید بیشتر نمایان می شود.

فرماندار شهرستان دهاقان باتوجه به شعار سال، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری تاکید بسیاری شده است حمایت از توان اصناف شهرستان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مردم نیز در مقابل باید توجه ویژه به کالای داخلی داشته باشند.

قاسمیان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی تا جایی که می توانند آنچه را نیاز اصناف است فراهم کنند که این مهم به تحقق شعار سال کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 343045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.