رصد فعالیت های فرهنگی در تیران و کرون کم رنگ است

تیران-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: رصد و بررسی بازخورد فعالیت های فرهنگی در شهرستان تیران و کرون کم رنگ است.

حجت الاسلام حسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون بر لزوم رصد فعالیت های فرهنگی و نیازسنجی در این حوزه تاکید و اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توسط دستگاه های مختلف اداری و غیر اداری در شهرستان تیران و کرون انجام می شود، اما بخش عمده ای از این فعالیت ها اقدامات موازی و در بخشی از عرصه ها فعالیتی صورت نمی گیرد.

وی افزود: رصد و بررسی بازخورد فعالیت های فرهنگی در شهرستان تیران و کرون کم رنگ است که عدم بررسی و رصد وضعیت، منجر به انجام فعالیت های موازی و بی توجهی به نیازهای شهرستان در عرصه های مختلف شده و باید فرآیند نظارتی و تدوین چشم انداز فرهنگی صورت بگیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه برخی از مدیران سازمان های اداری و یا غیر دولتی نسبت به وظیفه خود در حوزه فرهنگی آگاه نیستند، تصریح کرد: تدوین چشم انداز و سند بلند مدت فرهنگی نقش و جایگاه هر دستگاه و نهاد را مشخص و با بررسی و رصد فرهنگی شهرستان نیازها و توان و ظرفیت ها مشخص می شود.

وی استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردم نهاد در انجام فعالیت های فرهنگی را ضروری دانست و یادآورشد: برخی از سازمان های مردم نهاد توان و ظرفیت خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی و انجام رخدادهای مهم فرهنگی دارند و با حمایت از آن ها رخدادهای بزرگی انجام می شود.

حجت الاسلام عباسی هم افزایی و تشکیل جلسه مشترک بین سازمان های مردم نهاد و ادارات دولتی را مهم عنوان کرد و گفت: هر دستگاه با تشکل های زیر مجموعه ارتباط قوی برقرار کند و با شناخت ظرفیت ها زمینه تعامل و همکاری را با سایر نهادها فراهم سازند.

کد خبر 343014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.