افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدوبرق در اصفهان

مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی، از آسمانی قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد و در بعد از ظهر رگبار و رعدوبرق در شهر اصفهان خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ازسوی مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز پنج‌شنبه_ ۱۳ اردیبهشت‌ماه_ قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد و در بعد از ظهر رگبار و رعدوبرق  پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، در روز پنجشنبه وضعیت جوی در شهرستان‌های کاشان، سمیرم، اردستان، نطنز، داران، فریدونشهر، خوانسار، میمه، گلپایگان و چادگان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و به تدریج رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود، هم‌چنین آسمان در شهرستان‌های ورزنه، نایین، زرین شهر، شهرضا و مبارکه قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد و در بعد از ظهر رگبار و رعدوبرق و در خوروبیابانک نیز قسمتی ابری و به تدریج با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه است.  

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، در روز پنج‌شنبه _ ۱۳ اردیبهشت‌ماه_ دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۵ و در خنک ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین خوروبیابانک با ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فریدونشهر با شش درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.

کد خبر 342991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.