پیکر مادر شهیدان سبکتکین ریزی در زرین‌شهر تشییع  خواهد شد

لنجان-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت:صبح امروز زهرا طغیانی مادر شهیدان حسین، محمد علی و رضا سبکتکین ریزی پس از تحمل رنج بیماری در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مصطفی حبیب الهی در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه رفیع مادران شهید اظهار کرد:مادران شهید اسوه های صبر، مقاومت در جامعه هستند که با بصیرت بزرگترین دارایی‌ خود را به جبهه های حق علیه باطل فرستادند تا از اسلام ناب محمدی و خاک میهن اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: بصیرت و شجاعت شهدا و ایثارگران ما از ایثارگری مادران آنها نشات گرفته است و آنها توانستند با الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) فرزندان خود را به‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی تربیت کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان تصریح کرد: از دست دادن مادارن و پدران بسیار دردآور است و متاسفانه صبح امروز زهرا طغیانی مادر شهیدان حسین، محمد علی و رضا سبکتکین ریزی پس از تحمل رنج بیماری در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست قطعا نام این مادر فداکارکه فرزندانی مؤمن و رشید را پرورش داد و تقدیم اسلام و انقلاب کرد قطعا در خاطر مردم شهید پرور زرین شهر ماندگار خواهد ماند.

حبیب الهی اضافه کرد: پیکر مادر شهیدان والامقام سبکتکین ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از مسجد سجاد زرین شهر بر روی دستان مردم شهیدپرور زرین‌شهر تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار زهرا این شهر به خاک‌ سپرده خواهد شد.

گفتنی است محمد علی سبکتکین در سال ۱۳۳۷ در زرین شهر در خانواده ای متوسط و با ایمان چشم به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و در ۲۸ مهر ماه ۶۲درمنطقه مریوان بر اثر اصابت ترکش در سن ۲۵سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد. شهید حسین سبکتکین نیز که در سال ۱۳۴۰ چشم به جهان گشوده بود با احساس تکلیف به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در ۲۴ شهریور ماه ۱۳۶۱در عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت ترکش به سر در سن ۲۱سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد. شهید رضا سبکتکین متولد ۱۳۴۲ در ۱۱بهمن ۱۳۶۴ در سن ۲۲سالگی در منطقه دارخویین بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

کد خبر 342989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.