سی امین سالگرد تأسیس رشته کامپیوتر در دانشگاه اصفهان برگزار شد

سی امین سالگرد تأسیس رشته کامپیوتر در دانشگاه اصفهان با حضور جمعی از دانش آموختگان این رشته در تالارپیامبر اعظم (ص) این دانشگاه با هدف استفاده از توانمندی های هرچه بهتر فارغ التحصیلان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز(پنج شنبه) سی امین سالگرد تأسیس رشته کامپیوتر در تالار پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان با حضور جمعی از فارغ التحصیلان و اساتید این دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمد براآنی، رییس سابق دانشکده کامپیوتر دانشگاه اصفهان ضمن خوش آمدگویی خطاب به فارغ التحصیلان این رشته اظهار کرد: دانشگاه را خانه خود بدانید و آن را رها نکنید و برای رشد و تعالی آن کمک کنید زیرا شما سرمایه های این دانشگاه هستید.

وی ادامه داد: اولین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان کامپیوتر در سال ۷۷ برگزار شد که توانست برای همه فارغ التحصیل ها خاطر انگیز باشد اما متأسفانه دومین جشن این دانشکده با وقفه ای ده ساله یعنی سال ۸۷ برپاشد که امیدواریم با توجه به اینکه سایتی مختص گردآوری اطلاعات فارغ التحصیلان کامپیوتر تشکیل شده است شاهد برپایی چنین مراسمی در بازه زمانی کمتر باشیم.

بهروز شاهقلی، معاون فرهنگی دانشکده کامپیوتر دانشگاه اصفهان نیز در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه هدف این دانشکده، تربیت دانشجویان خلاق وایجاد پروژهشگاه کاربردی است بر همین اساس سایت dlumni-cpmp.ui.ac.ir به منظور گردآوری اطلاعات دانش آموختگان دانشکده کامپیوتر دانشگاه اصفهان ایجاد شد تا بتوانیم از توانمندی این افراد بیش از گذشته استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۰۰ نفر از فارغ التحصیلان تمامی زیر مجموعه های رشته کامپیوتر در این سایت ثبت نام کرده اند که امیدواریم با حضور آن ها در برنامه امروز  بتوان با تشکیل مجمع عمومی، انتخابات انجمن فارغ التحصیلان برگزار کرده تا این انجمن، اعضای خود را بشناسد.

به گزارش ایمنا، دانشکده کامیپوتر دانشگاه اصفهان توانسته با برگزاری مسابقات رباتیک و شرکت در نمایشگاه اتوکام و... نقش موثری در پژوهش و ارتقای علوم کامپیوتر در کشور داشته باشد.

کد خبر 342986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.