تابش: بر سر قلعه‌نویی دعوایی با ذوب‌آهن نداریم/ کی‌روش قبل از آمدن به ایران موفق نبود

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: برای تعیین سرمربی در کمیته فنی رایزنی می‌کنیم، فعلا تمرینات تیم تعطیل است و باید طبق روال در اسرع وقت سرمربی جدید را مشخص کنیم.

به گزارش ایمنا، مسعود تابش درباره نتیجه بررسی‌های باشگاه سپاهان برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم, اظهار کرد: جمعه گذشته بازی آخر با استقلال برگزار شد و این فصل اسفبار به پایان رسید. اولویت باشگاه انتخاب سرمربی برای فصل بعد است و برای همین فعلا مشغول برگزاری جلسات هیئت مدیره و کمیته فنی هستیم چرا که ابتدا باید سرمربی مشخص شود تا بر اساس نظر سرمربی برای جذب بازیکن اقدام کنیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم در چند روز آینده به جمع‌بندی برسیم و در هفته آینده سرمربی جدید را انتخاب کنیم. 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره اینکه امیر قلعه‌نویی جزو گزینه‌های اصلی سپاهان است اما ظاهرا این مربی برای فصل بعد با ذوب‌آهن به توافق رسیده است گفت: در مورد هیچ شخصی صحبت نمی‌کنم. در کمیته فنی رایزنی می‌کنیم و نمی‌توانم درباره هیچ اسمی حرف بزنم. فعلا تمرینات تیم تعطیل است و باید طبق روال در اسرع وقت سرمربی جدید را مشخص کنیم و بعد به دنبال اجرای برنامه‌های بعدی تیم باشیم.

تابش در خصوص وضعیت منصور ابراهیم‌زاده خاطر نشان کرد: قرارداد ابراهیم‌زاده تا پایان فصل بوده و قرار است پنج‌شنبه به آمریکا بازگردد. طبیعی است که او با پایان قراردادش می‌تواند به سفر برود.

وی درباره اینکه از سپاهان همیشه به عنوان یک باشگاه پولدار یاد شده و آیا این موضوع باعث می‌شود که این تیم برای فصل آینده یک مربی بزرگ به خدمت بگیرد یا خیر؟ تصریح کرد: در سپاهان همیشه مربیان بزرگی حضور داشته‌اند. نه اینکه سپاهان پولدار باشد اما همیشه کارگروه مربوطه بر اساس نیاز و در حد کفایت بودجه‌ای معقول را برای باشگاه در نظر می‌گیرد. سپاهان برخلاف بسیاری از باشگاه‌های دیگر که فقط یک تیم فوتبال دارند، تیم‌های مختلفی در رده‌ها و رشته‌های مختلف دارد.

وی ادامه داد: ما فقط در فوتبال ۱۷ تیم داریم و نمی‌توانیم بگوییم پولدار هستیم یا خیر اما تیم‌های دیگر در فصل گذشته بیشتر از سپاهان خرج کرده‌ بودند.

تابش درباره انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید و اینکه برخی‌ها انتقاد دارند که چطور این مربی با وجود عملکرد ضعیف در سپاهان سکان هدایت تیم امید را برعهده گرفته است گفت: سپاهان نتایج بدی گرفته اما نظرم این است حالا که کرانچار سرمربی تیم امید شده باید حمایت شود و تیمش را تقویت کنند تا بعد از ۴۰ سال به المپیک راه پیدا کنیم، چون واقعاً تیم امید یکی از مهمترین تیم‌هاست. درست است کرانچار امسال در سپاهان اشتباهاتی کرد و اجازه نداد باشگاه درباره همکارانش به او کمک کند اما سپاهان با این مربی قهرمانی آورده و باید همه کمک کنیم تا در تیم امید هم موفق شود.

سرپرست باشگاه سپاهان با بیان اینکه «باشگاه سپاهان حاضر است برای موفقیت تیم امید هرکمکی انجام دهد» افزود: این دلیل نمی‌شود چون کرانچار در تیم سپاهان نتیجه نگرفته در تیم امید هم نتیجه نگیرد. فن‌خال مربی بزرگی نبود و بعد از اینکه به منچستر آمد موفق شد یا همین کی‌روش که در پرتغال یا رئال مادرید موفق نبود و زمانی که به ایران آمد موفق شد هرچند او در منچستر هم دوران خوبی داشته است. بنابراین نمی‌شود گفت اگر مربی‌ای در تیمی نتیجه نگرفته است او دیگر مربی خوبی نیست. کسب نتیجه بستگی به شرایط دارد.

وی پاسخ به اینکه آیا سپاهان و ذوب‌آهن بر سر جذب قلعه‌نویی با یکدیگر رقابت دارند؟ تاکید کرد: با هیچ‌کس دعوا نداریم، باید برای جذب یک مربی در باشگاه به جمع‌بندی برسیم و بعد برای جذب آن تلاش کنیم، اما قول می‌دهیم که یک مربی بزرگ را به سپاهان بیاوریم و طبق نظر این مربی برای جذب بازیکنان جدید اقدام می‌کنیم.

تابش در واکنش به اینکه آیا گزینه‌ خارجی هم مدنظر باشگاه سپاهان است خاطرنشان کرد: اجازه بدهید هفته بعد همه چیز مشخص می‌شود، کمیته فنی خوبی داریم که همگی جزو مربیان خوب فوتبال بوده‌اند و باید در این کمیته بررسی و مذاکرات‌مان را آغاز کنیم. فعلا نه اسمی می‌آوریم و نه با کسی دعوایی داریم.

منبع: تسنیم

کد خبر 342973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.