کارگران شهرداری در خط مقدم خدمات رسانی به مردم قرار دارند

لنجان-رییس شورای اسلامی زرین شهر گفت: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی به مردم بوده و کارگران شهرداری در خط مقدم این خدمات رسانی به مردم قرار دارند چراکه بزرگترین وظیفه شهرداری را که همان نگهداری شهر است را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سعید نادی زاده در جمع کارگران شهرداری زرین شهر اظهارکرد: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی به مردم بوده و کارگران شهرداری در خط مقدم این خدمات رسانی به مردم قرار دارند چراکه بزرگترین وظیفه شهرداری را که همان نگهداری شهر است را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

وی افزود: برخی خدمات که از سوی شهرداری به شهروندان ارایه می شود ملموس نبوده و از نزدیک قابلیت حس کردن را ندارند اما فعالیت کارگران در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فضای سبز شهری و نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند برای شهروندان قابل لمس است.

رییس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: نیروهای خدماتی از جمله زحمتکش ترین نیروهای شهرداری به شمار می آیند که فعالیت آنها تحت هیچ شرایطی، حتی در سرمای زمستان و گرمای تابستان تعطیل نمی‌شود و حتی می توان گفت شهروندان صبح ها با صدای جاروی این قشر زحمت کش از خواب بیدار شده و با صدای ماشین حمل زباله در ساعات پایانی شب به خوب می روند و این عزیزان حتی در ساعت استراحت و آرامش مردم نیز مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: شرایط شهرداری در گذشته به شکلی بود که کارگران به ندرت می توانستند شهردار شهر را از نزدیک ملاقات کرده و حتی در بسیاری از مواقع وی را نمی شناختند ولی امروز کارگران خدوم شهرداری می توانند به راحتی مسایل و مشکلات را چهره به چهره با شهردار مطرح کنند.

نادی زاده اضافه کرد: انتظار سیستم کارگری شهرداری زرین شهر ارتقاء وضعیت نابسامان آنها در دوره های گذشته بود و امروز در دوره پنجم مدیریت شهری زرین شهر شاهد تحقق این مهم هستیم و با تلاش هایی که در شهرداری زرین شهرانجام گرفت در گام نخست شهرداری زرین شهر آراستگی کارگران خدمات شهری را رقم زد.

وی عنوان کرد: امروز با تلاش های انجام شده شهرداری زرین شهر به ساحلی ارام در حوزه کارگری رسیده است و با برنامه ریزی های انجام شده شاهد بودیم سال گذشته میزان مراجعه شهروندان برای پرداخت عوارض افزایش یافته بود و این مهم باعث شد قسمتی از مشکلات شهرداری در حوزه کارگری مرتفع شود.

رییس شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به توسعه شهر هزینه های سنگینی برای مدیریت شهر شهرداری تحمیل می شود و با توجه به مشکلات اقتصادی و همچنین امکانات و منابع موجود راهی جز مشارکت شهروندان در اداره شهر نیست.

وی افزود: شهروندان باید بدانند عوارضی که از سوی مردم پرداخت می شود، بخشی از درآمدهای شهرداری را تشکیل می دهد و قطعا با پرداخت به موقع عوارض می توانند نقش خود را به خوبی در آبادانی شهر ایفا کنند بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر برآن شد با برگزاری جشنواره خوش حسابی به سمت تقویت این مهم در شهروندان گام بردارد.

نادی زاده تصریح کرد: خوشبختانه سیاست های تشویقی در حوزه پرداخت به موقع عوارض به خوبی پاسخ داد و شاهد افزایش مشارکت شهروندان بودیم بر همین اساس این سیاست نیز در سال جاری ادامه خواهد داشت تا بتوانیم حس مشارکت شهروندان را تقویت کرده و شهری آبادتر داشته باشیم.

کد خبر 342963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.