ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان از طریق ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۰۶ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره برنامه های فرهنگی هفته نکوداشت اصفهان و اماکن تفریحی در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، در هفته‌ای که گذشت، شهروندان اصفهانی  ۶۶۷مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۴۳۴ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دو هزار و ۵۱۴ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۸۵درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۳۴۶ تماس مربوط به معاونت عمران معادل ۱۲ درصد و ۷۹ مورد ترافیکی شامل سه درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

از مجموع تماسهای شهروندان، ۷۹۳ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، حوادث ناشی از درختان در حال سقوط و آبگرفتگی سطحی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۵۵۷ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۰۶ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره برنامه های فرهنگی هفته نکوداشت اصفهان و اماکن تفریحی در اختیار شهروندان قرار دادند.

طی هفته گذشته ۲۳ نفر از شهروندان در تماس با ۱۳۷ از خدمات شهرداری اصفهان تقدیر کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 342884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.