شور و نشاط در ورزش امنیت اجتماعی را به ارمغان می آورد

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: شادی، شور و نشاط در ورزش امنیت اجتماعی و بهداشت روانی را به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در آیین تجلیل از برترین های فوتبال شهرستان تیران و کرون با اشاره به نقش ورزش در سلامت اجتماعی اظهار کرد: شادی و نشاط در ورزش امنیت اجتماعی و بهداشت روانی را به ارمغان می آورد و هر آنچه که منجر به تامین نشاط و همچنین توسعه ورزش را به همراه داشته باشد نیازمند حمایت است.

وی افزود: شادی و نشاط در بین جوانان منجر به ایجاد اشتغال، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی می شود که در این راستا باید برنامه ریزی و هماهنگی برای توسعه ورزش و جذب مردم به عرصه های ورزشی انجام شود.

رحمانی با اشاره به ظرفیت های ورزشی شهرستان خاطرنشان کرد: تیران و کرون در عرصه ورزش شاخصه های زیادی داشته و یکی از شهرستان های قهرمان پرور در رشته های مختلف ورزشی بوده است.

وی ادامه داد: توسعه ورزش نیازمند پیشرفت زیرساخت ها و امکانات ورزشی در تمامی مناطق شهرستان تیران و کرون است که با مشارکت دهیاری و شوراهای روستاها این مهم در حال انجام بوده و در این راستا خانه های ورزش روستایی راه اندازی می شود.

فرماندار تیران و کرون از تخصیص اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی در برنامه های سال ۹۷ برای حوزه ورزش شهرستان خبرداد و گفت: در سال های گذشته تخصیص اعتبار برای حوزه ورزش شهرستان انجام شده، اما در سال جاری میزان این اعتبارات را افزایش خواهیم داد.

کد خبر 342700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.