زندآور: صاحبان مشاغل مزاحم در اولویت واگذاری زمین‌های حاشیه شهر هستند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری در واگذاری مکان‌هایی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در حاشیه شهر، اولویت را به کسانی می‌دهد که صاحب غرفه و مکان‌های تجاری مشاغل مزاحم بودند.

 امیراحمد زندآور در حاشیه برنامه افتتاحیه پروژه‌های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی شهرداری ساماندهی مشاغل مزاحم شهری است، اظهار کرد: اصفهان یک کلانشهر است و شهرداری باید تمام تلاش خود را برای رفاه و آرامش شهروندان به کار ببندد. همچنین تمامی مباحث ترافیکی و زیست محیطی را نیز در نظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون شهرداری اصفهان در حوزه های مختلف از جمله حوزه سازمان میادین و حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری قدم های موثری برداشته و اقداماتی شایسته و پسندیده انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان ردیف‌هایی در بودجه سالانه خود بابت ساماندهی این مشاغل پیش بینی کرده و به تایید اعضای شورای اسلامی شهر  رسیده است، اظهار کرد: این امر نشان دهنده این است که مدیران شهری و مصوب کنندگان بودجه در شهرداری دغدغه مناسب‌سازی و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری را دارند.

زندآور با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان اقدام به راه‌اندازی مکان‌هایی برای ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم در سطح شهر انجام داده است، افزود: افتتاح تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره بار، احداث سوله‌های سورت و بسته بندی تخم مرغ و نیز احداث مجموعه‌های کارگاهی شهرک پینارت از جمله اقداماتی است که شهرداری برای ساماندهی مشاغل مزاحم انجام داده است.

وی گفت: مشاغل مزاحم شهری باید به مکان‌های حاشیه‌ای و کم تردد انتقال یابند تا مسایل و چالش های زیست محیطی ایجاد نکنند.

زندآور با تاکید بر اینکه برای افراد دارای مشاغل مزاحم تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده می‌شود که بتوانند از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند، اظهار کرد: شهرداری در واگذاری مکان‌هایی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در حاشیه شهر، اولویت را به کسانی می‌دهد که صاحب غرفه و مکان‌های تجاری مشاغل مزاحم بودند.

کد خبر 342681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.