برشان: مجتمع های بزرگ برای مشاغل مزاحم راه اندازی شود

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان باید مکان های کارشناسی شده را برای مشاغلی که جایگاه مناسبی ندارد به صورت مجتمعی انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان بعدازظهر امروز (شنبه) در حاشیه برنامه افتتاحیه پروژه های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توسعه شهرها برخی از مشاغل به دلیل سر و صدا و نامناسب بودن جانمایی، با محیط زیست شهری هماهنگ نیست، بنابراین این مشاغل باید در نقاط مناسبی که جنبه کارگاهی دارد استقرار یابد.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مختلف نیاز شهرها متفاوت شده و توسعه شهرها برخی از مشاغل را از سطح شهرها حذف می کند، ادامه داد: در دورانی به دلیل ضرورت ها دامداری وجود داشته و به مرور زمان با توسعه شهر این مشاغل وضعیت مناسبی ندارد و باید اینگونه مشاغل در مکان های مناسب و دارای امکانات مستقر شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان باید مکان های کارشناسی شده را برای مشاغلی که جایگاه مناسبی ندارد به صورت مجتمعی انتخاب کند .

برشان با بیان اینکه برخی از مشاغل فنی ساختمانی که جایگاه نامناسبی دارد در شهرک نیک اندیش برای آرامش خود و شهروندان مستقر می شود، اضافه کرد: احداث  بازار خشکبار در شرق اصفهان برای کاهش ترافیک و خرید آسان شهروندان در دستور کار مدیران شهری قرار گرفته است.

کد خبر 342673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.