ساماندهی مشاغل شهری با احداث شهرک کارگاهی نیک اندیش

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: مجموعه شهرک کارگاهی نیک اندیش با اعتبار چهار میلیارد تومان برای ساماندهی مشاغل شهری احداث شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر کشاورز راد عصر امروز ( شنبه) در حاشیه افتتاح پروژه های سازمان میادین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پروژه های تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره بار، سوله های سورت و بسته بندی تخم مرغ، پارکینگ جنبی محوطه سبزی، فیلتراسیون آب فضای سبز میدان مرکزی، ساخت برج نوری، نصب دوربین مدار بسته در تمام فضای میدان، تجهیز میدان مرکزی، لکه گیری و آسفالت معابر و راه اندازی مجموعه کارگاهی نیک اندیش با اعتباری حدود ۱۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد:  تالار ۲۶ میدان میوه مرکزی میوه و تره بار در گذشته به عنوان میدان سبزی احداث شده بود که با جابه جایی غرفه های سبزی، تالارها طبق بررسی کارشناسان بهینه سازی شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: ۹۰ هکتار فضای سبز در میدان وجود دارد که به صورت هفتگی به ۵۰۰ متر مکعب آب نیاز داشته که این آب از چاه‌های اجاره‌ای اطراف رودخانه زاینده رود تامین و با لوله کشی به مخزن رو باز در ضلع جنوب غربی میدان هدایت و  ذخیره سازی شده و از آن مخزن بر حسب نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کشاورز راد خاطرنشان کرد: با این شرایط نیاز مبرم به فیلتر کردن آب خروجی از منبع به همراه سیستم پمپاژ مناسب مورد نیاز بود، از این رو با کارشناسی صورت گرفته، سیستم جدید و به روز فیلتراسیون به منظور استفاده بهینه از آب و منابع آبی جهت فضای سبز میدان مرکزی میوه و تره بار با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شد.

وی اضافه کرد: مجموعه کارگاهی پینارت به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع با ۸۰۲ کارگاه و فروشگاه احداث شده که با توجه به تداخلات و تجاوزات ثبتی تفکیک اسناد آنها کار بسیار سخت و غیر ممکن بود که با همکاری کارشناسان ثبت و پیگیری های انجام شده بعد از ۲۷ سال تفکیک اسناد به تعداد ۸۰۲ واحد به صورت تک برگی آماده واگذاری به متقاضیان دارای قرارداد سازمان و شهرداری اصفهان است.

کد خبر 342672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.