نخبگان را به همکاری دعوت می کنیم

مبارکه -شهردار مبارکه گفت: از نخبگان و فرهیختگان شهر مبارکه دعوت می کنیم تا با رویکردی داوطلبانه و خیرخواهانه، هرگونه پیشنهادی را جهت رفاه، توسعه و پیشرفت شهر ارایه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سجاد خالوزاده امروز (شنبه) در دیدار سید محمد جواد موسوی از نخبگان شهرستان با تاکید بر حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان اظهار کرد: حمایت از این طرح‌ها، علاوه بر ایجاد انگیزه در آنها، گره گشای بسیاری از مشکلات و باعث تسهیل در ارایه خدمات است.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر با بهره‌گیری از طرح‌ها و تحقیقات نخبگان، خدمات بهتری به مردم ارایه می دهند، افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر در دوره پنجم حمایت از ایده ها و طرح های نخبگان شهر است.

سید محسن هاشمی، شهردار مبارکه تصریح کرد: از نخبگان و فرهیختگان شهر مبارکه دعوت می کنیم تا با رویکردی داوطلبانه و خیرخواهانه، هرگونه پیشنهادی را جهت رفاه، توسعه و پیشرفت شهر ارایه کنند و در امور شهری مدیریت شهری را یاری کنند. 

وی افزود: نخبگان، مشاوران داوطلب مدیریت شهری هستند که امیدواریم بتوانیم بیشتر از حضورشان بهره ببریم.

به گزارش ایمنا، سید محمد جواد موسوی یکی از نخبگان در کنکور رشته تجربی سال ۱۳۹۶  افتخار بزرگی برای شهرستان مبارکه کسب کرده است.

کد خبر 342626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.