حضور جوانان در شهرداری، شهر را پویا کرده است

شهردار اصفهان گفت: تاکنون در هر بخش از شهرداری که از قشر جوان استفاده شده، تحول و پویایی مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت و اظهارکرد: جوانان تحول‌آفرین هستند و امروز به واسطه به کارگیری جوانان، شاهد تحول در شهر اصفهان هستیم.

وی افزود: تاکنون در هر بخش از شهرداری که از قشر جوان استفاده شده، تحول و پویایی مشهود است.

شهردار اصفهان با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان، تصریح کرد: شهر زیبای اصفهان روزهای پر امید و لبخند را سپری می‌کند و نیروهای خدوم شهرداری تلاش دارند تا شهروندان اصفهانی روزهای خوبی را در هفته فرهنگی اصفهان سپری کنند.

وی ادامه داد: این روزها مقارن با اعیاد شعبانیه، شادی در شهر افزایش یافته به ویژه اینکه میلاد حضرت ولی عصر(عج) به عنوان عید بزرگ شیعیان در پیش است و شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه‌شعبان آماده شده است.

نوروزی با اشاره به شرایط کم آبی در اصفهان، گفت: وضعیت آب در اصفهان با مشکل جدی مواجه است، لذا از تمام مردم درخواست می‌شود در مصرف آب مدیریت بهینه داشته باشند.

وی افزود: اگر همه بسیج شوند و مصرف آب را مدیریت کنند در تابستان با مشکلی مواجه نخواهیم شد، اما اگر احساس مسئولیت نشود و در مصرف آب رویه منطقی در پیش نگیریم، روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.

شهردار اصفهان با تبریک فرارسیدن روز نهم اردیبهشت که به نام «روز شوراها» نامگذاری شده است، اظهارکرد: تشکیل شوراها و اختصاص هفت اصل از قانون اساسی به آن، یادآور تلاش های همه جانبه مرد صدیق انقلاب حضرت آیت الله طالقانی است و ما یاد و خاطره آن بزرگمرد را گرامی می‌داریم.

نوروزی خاطرنشان کرد: روز شوراها نمادی از اراده مردم در اداره کشور است.

وی همچنین نایب قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال کشور و کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: فصل بعدی مسابقات برای تیم‌های‌ سپاهان و ذوب آهن پر امید باشد.

کد خبر 342597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.