کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ به نصف جهان رسید

کاروان ۹۰ نفره حامل سفیران گردشگری رویداد تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام با عنوان "سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸" به شهر اصفهان وارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بعد از ظهر جمعه _هفتم اریبهشت‌ماه_ مجموعه جهانی نقش جهان میزبان هنرمندان آذربایجانی بود که باعنوان "کاروان سفیران گردشگری رویداد تبریز ۲۰۱۸ " در نصف جهان حضور یافتند.

محسن یارمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاروان سفیران گردشگری رویداد تبریز ۲۰۱۸ با هدف معرفی فرهنگ و هنر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی سفر خود را آغاز کرده است و با حضور در شهرهای ارومیه و زنجان، پیش از ظهر امروز به اصفهان رسیدند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه کاروان سفیران گردشگری رویداد تبریز ۲۰۱۸ فردا اصفهان را به مقصد شیراز ترک می کند، افزود: شهر تبریز در نهمین اجلاس کارشناسان ارشد و وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در یکم دی‌ماه ۱۳۹۴ در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ برگزیده شد.

یارمحمدیان گفت: از جمله برنامه هایی که با حضور کاروان سفیران گردشگری رویداد تبریز۲۰۱۸ در میدان امام(ره) برگزار شد اجرای برنامه مشترک هنرمندان اصفهانی و تبریزی بود که هنرمندان اصفهان در هفته فرهنگی با شعار "شهری که دوستش دارم" همراه با کاروان سفیران گردشگری تبریز رویداد تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی، به هنرنمایی پرداختند.

وی ادامه داد: کاروان سفیران گردشگری رویداد تبریز ۲۰۱۸ شامل ۹۰ نفر هستند که ظهر امروز در قالب یازده اتوبوس و با هدف معرفی فرهنگ و هنر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی به نصف جهان وارد شدند و با حضور در میدان امام(ره)، صنایع دستی و هنرهای مختلف و هم‌چنین سوغات شهر تبریز را برای معرفی هرچه بهتر به شهروندان اصفهان ارایه کردند.

کد خبر 342577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.