آغاز عملیات اجرایی کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهداء سمیرم

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه با اعتبار اولیه سه میلیارد ریالی در مدت‌ زمان تقریبی یک‌ساله بهره‌برداری می‌شود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اظهار کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهدا(ع) شهرستان سمیرم با اعتباری اولیه سه میلیارد ریالی در چهار طبقه طی یک سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بی‌نظیر بودن این کلینیک در استان اصفهان گفت: این کلینیک با رعایت تمامی استانداردهای مورد نیاز در چهار طبقه ساخته خواهد شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس اسلامی خاطرنشان کرد: طبقه همکف این ساختمان شامل موتورخانه، اتاق پزشک عمومی، تزریقات، داروخانه، متخصص قلب، چشم‌پزشکی و غرفه فروش عینک است.

وی ادامه داد: طبقه اول این کلینیک محل استقرار جراح عمومی، ارتوپدی، اتاق عمل سرپایی و گچ‌بری و نیز متخصصان گوش، حلق و بینی، روان‌پزشکی، فیزیوتراپیست و دندان‌پزشکی بوده که پیش‌بینی تعبیه سه دستگاه یونیت، الکتروتراپی، مکانوتراپی و اودیومتری نیز شده است.

سلیمی افزود: دومین طبقه این کلینیک تخصصی محل استقرار لکونوسکوپی، اندوسکوپی، متخصصین اطفال، زنان و مامایی، پوست، مغز و اعصاب و عفونی است.

وی با بیان اینکه اعتبار کلی مورد نیاز برای انجام این پروژه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: در طبقه چهارم این کلینیک با توجه به چشم‌انداز و موقعیت خوب ساختمان یک سالن اجتماعات با ظرفیتی بالغ‌ بر ۶۰ نفر و حیاط‌ خلوت دیده‌ شده است.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 342552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.