۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰
۹۶ سال تلاش

عباس ادیب گفت: تدریس و ارتباط با دانشجویان را دوست دارم و همواره برای انتقال تجربیاتم به آنها آماده هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  شامگاه (پنج‌شنبه) بزرگداشت عباس ادیب، داروساز و استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جمع اساتید و اهالی قدیمی دبیرستان سابق سعدی برگزار شد.

ادیب با ابراز خرسندی از حضور در این برنامه، گفت: از مسوولان و دست‌اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم که بنده را لایق تقدیر دانستند هرچند خود را در حد صحبت درجمع این بزرگان نمی‌بینم.

وی به تلاش‌های بی‌وقفه خود برای ترویج علم و دانش، خاطرنشان کرد: تصور نمی‌کنم هیچ کس به اندازه من به کتاب علاقه داشته و در مدت حیات خود این اندازه کتاب تالیف یا ترجمه کرده باشد.

این چهره ماندگار پزشکی با اشاره به تلاش‌های فراوانی که برای ارتقای علمی دانشجویان داشته است، گفت: در تمام این سال‌های خدمتم در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تمامی بر ساخت ساختمان‌ها  خیابان‌ها و حتی نوع آسفالت‌کشی تا نزدیک بیمارستان الزهرا نظارت داشته اما کار ساخت این بیمارستان به بعد از انقلاب رسید و بعدها ساختمان تکمیل شد و در اختیار دانشگاهیان قرار گرفت.

وی به تلاش‌های مرحوم دکتر حکمی و ثبت زمین‌های بسیاری به نام دانشگاه توسط ایشان اشاره کرد و افزود: پس ار حکمی، مرحوم دکتر معتمدی بود که با طراحی و نظارت او به عنوان رییس دانشگاه، ساختمان‌های زیادی که امروزه تعداد زیادی از آنان را مشاهده می‌کنید ساخته شد.

ادیب با اشاره به ادامه فعالیت‌های آموزشی در سن ۹۶ سالگی، گفت: با وجود کهولت سن به دلیل علاقه‌ای که به آموزش و تدریس دارم برخی روزها به دانشگاه رفته و به تدریس فارماکولوژی می‌پردازم.

کد خبر 342514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.