دادستان‌های سراسر کشور پرچم مدعی‌العمومی را برافراشته باشند

معاون اول دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل زمانی می تواند مقتدرانه عمل کند و سخن بگوید که دادستان های سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در دومین روز پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان های سراسر کشور، اظهارکرد: دادستانی کل زمانی می تواند مقتدرانه عمل کند و سخن بگوید که دادستان های سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

وی خطاب به دادستان ها تصریح کرد: زمانی موفق خواهیم بود که مردم ما دادستان شهرستان را به عنوان پشتیبان  جامعه و مردم ببینید.علی الخصوص در دو سال اخیر وقتی هم دادستان کل کشور مقتدرانه در مقابل ناملایمات و هجمه های صورت گرفته علیه قوه قضاییه می ایستد و هم شما به عنوان دادستان از حقوق مردم دفاع می کنید، جامعه خوشحال است.

معاون اول دادستان کل کشور با بیان اینکه  هدف اصلی برگزاری این همایش ارتقای جایگاه دادستانی کل کشور است به برگزاری شش پنل تخصصی طی برگزاری این همایش، اشاره کرد و گفت: برای اولین بار الگویی به عنوان تجربه پیاده خواهیم کرد و موضوعات تخصصی این همایش را به صورت پنلی برگزار می کنیم

وی ابراز امیدواری کرد که خروجی این همایش به دستاوردهای ارزشمندی برای دادستانی کل و دادسراهای سراسر کشور بیانجامد.

منبع: روابط عمومی دادستانی کل کشور

کد خبر 342460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.