موزه سیار علوم و فناوری به نجف آباد می آید

نجف آباد- شهردار نجف آباد گفت: نخستین موزه سیار علوم و فناوری از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، در محل فرهنگسرای خارون در شهرستان نجف آباد برپا خواهد شد.

مسعود منتظری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد با اشاره به بازدیدهای متعدد مدیران ارشد شهرداری از موزه علوم و فناوری اظهار کرد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز نخستین مکتب خانه علوم شهرستان که در خانه تاریخی نوریان فعال شده است از همین مجموعه خریداری شده و در بازه زمانی برگزاری موزه سیار از توان مربیان حرفه ای که با محوریت سازمان آموزش دیده اند، استفاده خواهد شد.

وی افزود: نخستین موزه سیار علوم و فناوری در محل فرهنگسرای خارون از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۶ آماده استفاده علاقه مندان خواهد بود.

منتظری با اشاره به ویژه برنامه های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد در نیمه اول امسال گفت: با توجه به قرار گرفتن موضوع علم و خلاقیت به عنوان یکی از محورهای فعالیت سازمان، رستوران بازی و کتاب کندو و خانه کودک شکوفه به عنوان پایگاه های اصلی حوزه خلاقیت انتخاب شده اند.

وی با اشاره به تدارک ویژه برنامه های خلاقانه در زیرمجموعه های مختلف سازمان طی روزهای پنج شنبه هر هفته خاطرنشان کرد: در این برنامه ها که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار خواهد شد، برنامه هایی با عناوین «۱.۲.۳ بازی»، «دنگ، دنگ، بازی، شادی»، «یادگیری با طعم لذت» و «من، مامان و بازی» تدارک دیده شده که زمان دقیق برگزاری هر کدام به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، طی سال های اخیر با هدف تقویت حوزه خلاقیت، اقداماتی مانند راه اندازی اولین مکتب خانه علوم خواجه نصیر، رستوران بازی و کتاب کندو و مجموعه شکوفه در دستور کار شهرداری نجف آباد و سازمان رفاهی تفریحی قرار گرفته که با استقبال خوب شهروندان و مسئولان نیز مواجه شده است.

کد خبر 342446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.