ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان از طریق ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۸۴ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره فرهنگی هفته نکوداشت اصفهان در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۹۸۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۸۷۵ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دوهزار ۸۸۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۳۱۹ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۸۲ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

از مجموع تماس‌های شهروندان یک هزار و۹۲  تماس از قبیل آبگرفتگی، حوادث ناشی ازسقوط درختان و بازماندن والو اب فضای سبز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۸۴ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره فرهنگی هفته نکوداشت اصفهان در اختیار شهروندان قرار دادند.

طی هفته گذشته ۲۰ نفر از شهروندان در تماس با ۱۳۷ از خدمات شهرداری اصفهان تقدیر کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 342433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.