توجه به کارگران تحقق چشم اندازهای مدیریت شهری

لنجان-شهردار شهر زاینده رود گفت: تحقق چشم اندازهای مدیریت شهری در گرو توجه به نقش کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، ابوالفضل توکلی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری زاینده رود اظهار کرد: کارگران از جمله اقشار فهیم و زحمت کش جامعه هستند که نقش ویژه و ارزنده ای در توسعه پایدار شهری دارند چراکه این عزیزان با عرق جبین، تعهد و ایثارگری برای توسعه همه جانبه در عرصه های مختلف تلاش می کنند و حاصل این تلاش برآیندی جز شکوفایی، پیشرفت و موفقیت ندارد.

وی افزود: انسان‌ها با کار و تلاش می‌توانند تمام نعمت‌های الهی را در خدمت خود قرار دهند و از کوچک ترین نعمات الهی در مسیر حرکت رو به جلو و رشد خود بهترین بهره‌ را بگیرد.

شهردار زاینده رود با بیان اینکه تحقق چشم اندازهای مدیریت شهری در گروی توجه به نقش کارگران است، تصریح کرد: امروز تلاش شبانه روزی و خالصانه کارگران زحمتکش شهرداری شهر زاینده رود سربلندی مدیریت شهری را رقم زده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش کارگران در تحقق شعار سال جاری گفت: همان طور که مقام معظم رهبری بارها بر نقش کارگران تاکید کرده اند اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته‌ و مستقلّی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمّیّت بدهد؛ چون کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است.

توکلی اضافه کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری باید گفت کارگران با استفاده از توانایی های خود و داشتن روحیه جهادی می توانند در بسیاری از زمینه ها حماسه ساز باشند چون بخش زیادی از پیشرفت های نظام جهموری اسلامی ایران مرهون کار و تلاش کارگران بوده و امروز نیز با تلاش جهادیآنان می توان حمایت از کالای ایرانی را به خوبی محقق ساخت.

وی خاطرنشان کرد: هفته کارگر فرصت بسیار مناسبی است تا این قشر عزیز و زحمت کش و جایگاه کار و تلاش و چرخه تولید در جامعه مورد شناخت بیشتر و تجلیل و تکریم قرار گیرد و امیدواریم ما نیز بتوانیم حقی که کارگران شهرداری زاینده رود بر گردن ما دارند را به خوبی ادا کنیم.

شهردار زاینده رود با اشاره به برنامه های شهرداری زاینده رود گفت: ما بر این باوریم مشکلات و نیازهای امروز شهر، دیگر صرفا مسئله تک بعدی و سنتی فعالیت عمرانی و توسعه کالبد شهر نیست بلکه امروز شهر نیازمند روح پویا بوده و بر همین اساس نیازهای متنوع و ضروری دیگری احساس می کنند

توکلی تصریح کرد: امروز توجه به این نکته ضروری است که نباید صرفا نگاه سخت افزارانه به مسایل و مشکلات شهری داشت و توجه به سرمایه های اجتماعی و فرهنگی ضرورت توسعه پایدار و جامع شهری باید اولویت مدیریت شهری و شوراها باشد.

کد خبر 342403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.