تحقق بودجه ۹۶ شهرداری مهم‌ترین برنامه شورای پنجم در سال ۹۶ بود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته و شش ماهی که شورای پنجم مسئولیت را عهده دار شده بود تحقق بودجه سال ۹۶ مهم‌ترین برنامه در دستور کار این شورا بود، گفت: بر این اساس با تلاش‌های صورت گرفته موفق به تحقق ۸۰ درصدی بودجه شهرداری اصفهان شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی  شامگاه امشب (سه شنبه) با حضور در برنامه زنده رادیویی صدای شهر  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: امیدواریم این هفته که هفته فرهنگی اصفهان است، با توجه به برنامه‌های متعدد و متنوعی که برای شهروندان در جهت معرفی بیشتر اصفهان و نیز ایجاد نشاط و شادابی برای آنان است به گونه‌ای رقم بخورد که رضایت مردم را همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته زمینه آشنایی بهتر نسبت به ارزشها و دارایی‌های اصفهان را برای مسئولان وشهروندان فراهم آورده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح‌ها و لوایح  در دستور کار شورای اسلامی اصفهان در دو محور اصلی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بخشی از این لوایح مربوط به لوایح ارایه شده از سوی شهرداری است که در کمیسیون‌های تخصصی بررسی، برای تصویب نهایی به صحن علنی شورا و برای تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار این طرح‌ها نیز، طرح‌هایی که برگرفته از آراء و نظرات اعضای شورای اسلامی شهر و براساس آنچه در زمان انتخابات به مردم وعده داده بودند مورد بررسی قرار گرفت که باید تلاش کنیم تا پایان این دوره محقق شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه در سال گذشته و شش ماهی که شورای پنجم مسئولیت را عهده دار شده بود تحقق بودجه سال ۹۶ مهم‌ترین برنامه در دستور کار این شورا بود، تصریح کرد: بر این اساس با تلاش‌های صورت گرفته موفق به تحقق ۸۰ درصدی بودجه شهرداری اصفهان شدیم.

وی تاکید کرد: هر چند بخش زیادی از بودجه سال گذشته مربوط به بودجه غیر نقدی است اما این امر  منجر به این شد که مطالبات پیمانکاران و کسانی که در زمینه‌های مختلف کار کرده بودند و در فعالیت‌های متفاوتی که شهرداری مجری آن بود را پرداخت کنیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته سعی کردیم برنامه‌هایی که بر روی کاغذ آورده شده بود را اجرایی کنیم، گفت: همچنین در سال گذشته پروژه‌هایی را در دستور کار قرار دادیم که به دلیل کمبود منابع نقدی نیمه تمام ماند و امیدواریم سال ۹۷، سال تحقق وعده‌هایی  باشد که به شهروندان داده‌ایم.

کد خبر 342322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.