وصیت‌نامه شهدا را باید به نسل‌های آینده منتقل کنیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: فرهنگ مردانگی و شجاعت که شهیدان و جانبازان به آن اقتدا کردند را باید به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش وکیلی شامگاه (دوشنبه) در آیین تجلیل از جانبازان، آزادگان و فرزندان شاهد در شهرداری اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: جانبازان و شهدا به حضرت ابوالفضل عباس(ع) اقتدا کردند و مردانگی و شجاعت را از او آموختند بنابراین امیدواریم این فرهنگ به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز منتقل شود.

وی با بیان اینکه از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید استان اصفهان، ۱۴ هزار وصیت‌نامه به دست ما رسیده است، افزود: همه شهدا به چند نکته مشترک اشاره و از ما می‌خواهند که به آن‌ها عمل کنیم.

وکیلی با بیان اینکه وحدت که رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی، خواندن نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر، رسیدگی به مشکلات مردم جامعه و برطرف کردن مشکلات آن‌ها از توصیه‌های شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان است، اظهار امیدواری کرد: همه افراد در راستای اهداف شهدا گام موثری برداشته و این فرهنگ را به نسل‌های بعدی نیز منتقل کنیم.

کد خبر 342233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.