«عزیز میلیون دلاری» به شبکه نمایش خانگی رسید

نویسنده و کارگردان فیلم ویدئویی «عزیز میلیون دلاری» از آغاز پخش این فیلم در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

امید نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: فیلم «عزیز میلیون دلاری»، یک کمدی اجتماعی است که از طنزهای بی‌کیفیت فاصله دارد و به اهمیت عشق در زندگی و تقابل آن با ثروت می‌پردازد. داستان این فیلم، درباره «اردشیر مشکین»، ثروتمندترین مرد دنیا است که برای تعیین تکلیف اموال خود به دنبال «عزیز»، نوه گم شده‌اش می‌گردد و در همین حین، زندگی او و اطرافیانش دستخوش اتفاقاتی عجیب می‌شود.

وی با اشاره به نام عوامل فیلم خود گفت: بازیگرانی چون هوشنگ حریرچیان، علی صادقی، رضا شفیعی جم، امیر غفارمنش، افسانه ناصری، آرام یوسفی نیا، شمیلا تابش، محمدحسین هادیان، بابک کرباسیون، مرتضی ریحانی، زهره مولوی و ابراهیم کریمی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و تهیه کننده و مدیر فیلم‌برداری آن نیز محمد فضیله است.

نویسنده و کارگردان این اثر ادامه داد: فیلمبرداری «عزیز میلیون دلاری» اواخر سال ۱۳۹۵ انجام شد و پخش آن نیز از چند روز گذشته در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

نیاز که عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی را با فیلم سینمایی «همسر دات کام» تجربه کرده است، در خصوص معضلات ناشی از نبود قانون کپی رایت در کشور گفت: استقبال مردم از فیلم‌های عرضه شده در شبکه نمایش خانگی خوب است، به شرطی که شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های غیرقانونی دست از انتشار فیلم‌ها بردارند.

وی افزود: با وجود این که تنها چند روز از عرضه فیلم «عزیز میلیون دلاری» در شبکه نمایش خانگی گذشته، خبر می‌رسد که شبکه‌های ماهواره‌ای آن را پخش کرده‌اند و لینک دانلود آن نیز به راحتی در دسترس است. در چنین شرایطی قطعا فیلم‌سازان متضرر می‌شوند و ادامه فعالیت برای آن‌ها سخت می‌شود.

کد خبر 342166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.