گیتی پسند با من صحبت نکرده/ خودم را گیتی‌پسندی می‌دانم

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تا الان از باشگاه گیتی‌پسند درخواستی مبنی بر برعهده گرفتن هدایت تیم فوتسال این باشگاه برای فصل پیش‌رو نداشته‌ام.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شایعه حضورش در تیم فوتسال گیتی‌پسند برای فصل پیش‌رو، اظهار کرد: تا الان در این خصوص از طرف باشگاه گیتی‌پسند با من صحبتی نشده است.

وی در پاسخ اینکه اما احتمال حضورتان در تیم گیتی‌پسند وجود دارد، گفت: همیشه احتمالات وجود دارد. طبیعی است که هرچه به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال نزدیک می‌شویم برای تیم‌های شاخص برخی گزینه‌ها مطرح می‌شود و گمانه‌زنی‌ها وجود دارد اما تا کنون از طرف باشگاه گیتی‌پسند، مدیرعامل، قائم‌مقام باشگاه نام کسی را برای سرمربیگری تیم فوتسال گیتی‌پسند نشنیده‌ام.

لک افزود: حقیقت این است که در مدت چند سالی که در ورزش مشغول به فعالیت هستم یاد گرفته‌ام که تا موضوعی بر روی کاغذ نیاید، روی آن حساب نکنم. تا الان هم از طرف باشگاه گیتی پسند هیچ صحبتی در خصوص اینکه در فصل پیش‌رو هدایت این تیم را برعهده بگیرم، نداشتم.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند تأکید کرد: من با مدیرعامل، قائم مقام و مسئولان باشگاه گیتی‌پسند ارتباط خوبی دارم و دروغ هم نگفته باشم در همین یک ماه گذشته و حتی قبل از عید هم در مورد مسائل کلی فوتسال صحبت کرده‌ایم اما در مورد بحث مربیگری و اینکه من گزینه سرمربیگری فصل پیش‌روی تیم فوتسال گیتی‌پسند هستم، صحبتی نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دوستانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که من در هر باشگاهی که کار می‌کنم، جدای از مسائل فنی سعی می‌کنم ارتباط اخلاقی‌ام را با مسئولان باشگاه حفظ کنم و با وجود اینکه فصل گذشته از تیم جدا شدم اما در طول مسابقات با باشگاه گیتی‌پسند در ارتباط بودم.

لک افزود: ابتدا باید بودجه باشگاه برای فصل جدید مشخص شود و پس از آن در مورد کادر فنی و بازیکنان تصمیم‌گیری و انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه گیتی‌پسند با شما در این‌باره صحبت کند آیا خودتان تمایل به برگشت در این تیم را دارید، اظهار کرد: من خودم را بخشی از گیتی‌پسند می‌دانم و سال‌های گذشته در بخشی از موفقیت‌های تیم در جام باشگاه‌های آسیا و در لیگ برتر نقش داشته‌ام و خودم را اصفهانی و گیتی‌پسندی می‌دانم. چه با این تیم باشم و چه نباشم دوستانی در بین بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه گیتی‌پسند دارم.

رضا لک ادامه داد: اگر شرایط برای هر دو طرف مهیا باشد و کاری از دستم برآید حتماً قبول می‌کنم که به گیتی‌پسند برگردم.

کد خبر 342087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.