به خود بیایید و دست از کارهای خود علیه نظام بردارید

معاون اول رییس جمهور گفت: مردم تحمل نمی کنند فردی که خود در راس دستگاه اجرایی کشور بوده، حال مطالبه گر شود، اگر بخواهید برخلاف نظام حرکت کنید با سیل مردم روبرو می شوید.

به گزارش ایمنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت: مدتی است القائاتی می شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است و برخی در محافل خود کد می آورند که این چنین است؛ ولی شکل گیری این نظام بر روی دوش ملت ایران بوده است.

وی افزود: ملت ایران پای نظام ایستاده و در بحران های مختلف همواره در صحنه حضور داشته است و هرکجا نیاز باشد، مردم آمده اند و موضوع ها و مشکلات را حل کرده اند که مهم ترین موضوع جنگ تحمیلی بود.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری این که مردم ایران در جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم کرده اند، گفت: آقایی را که تا دیروز مسئول اداره کشور و هشت سال رییس جمهوری بوده و اکثر مشکلات امروز ایران نتیجه کار آنها است، ببینند با این کشور چه کرد و منابع کشور را چگونه هزینه کردند.

جهانگیری خطاب به آنها گفت: این قدر جسور شده اید که می گویید سیل می آید و زیر پای آنها خالی می شود و اگر گوش ندادند انقلابی بزرگ تر از سال ۵۷ در حال وقوع است ؛ شما می خواهید انقلاب کنید و سیل راه بیاندازید ونظام را تهدید می کنید؟ به خود بیایید و حد خود را بدانید، این رفتارها باعث می شود خارجی ها هم تبلیغ کنند که نظام اصلاح پذیر نیست. 

معاون اول رییس جمهور افزود: اگر بخواهید برخلاف نظام حرکت کنید با سیل مردم روبرو می شوید و مردم تحمل نمی کنند که فردی که خود در راس دستگاه اجرایی کشور بوده، حال مطالبه گر شود. 

جهانگیری با ابراز امیدواری نسبت به اینکه آنها به خود بیایند و دست از کارهای خود علیه نظام بردارند، گفت: شما پای نظام بایستید کارها انجام می شود و کشور با بهترین وجه پیش خواهد رفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 341984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.