دستگاه قضایی برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی داشته باشد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: دستگاه قضایی برخوردی قاطع با مفسدان اقتصادی برای رونق این عرصه و پیشرفت کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: فساد اقتصادی تهدید و معضلی برای فعالان صنعت و عرصه تولید است و نباید فرصت برای مفسدان اقتصادی ایجاد شود.

وی افزود: دستگاه قضایی برخوردی قاطع با مفسدان اقتصادی برای رونق این عرصه و پیشرفت کشور داشته و مانع فعالیت این دسته از افراد در جهت تامین امنیت برای فعالان عرصه صنعت و تولید باشند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به صدور حکم دادگاه ها برای تعدادی از مفسدان اقتصادی کشور در گذشته، تصریح کرد: با وجود صدور حکم برای تعدادی از مفسدان اقتصادی اما تاکنون حکم آن ها توسط محاکم قضایی اجرا نشده که این موضوع ناامیدی مردم نسبت به برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: اگر دستگاه قضایی و نظارتی فعالیت خود را به خوبی انجام دهند آنگاه مردم نسبت به فعالیت این نهادها در جهت تامین امنیت اقتصادی و رشد و پیشرفت این عرصه امیدوار و با آرامش به فعالیت اقتصادی می پردازند.

 رشیدیان با اشاره به حمله آمریکا به سوریه خاطرنشان کرد: اسراییل و آمریکا مایه ناامنی و آشوب در منطقه و کل دنیا هستند و رفتار ظالمانه و استعماری آنها امنیت کشورهای دنیا را تهدید می کند.

وی یادآورشد: با توجه به حمله به سوریه و شهادت نیروهای پاسدار، ایران پاسخ کوبنده ای به آن ها در برابر این حمله و ظلم به کشورهای مظلوم خواهد داد.

کد خبر 341904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.