انقلابی گری یعنی شبهه ها را بر طرف کنیم

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انقلابی‌گری یعنی هدایت و برطرف کردن شبهه ها، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای وزارت اطلاعات تاکید کردند که یکی از مهم ترین اهداف دشمنان، شبهه افکنی در بین مردم و نفوذ در افکار آن ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان اظهار کرد: رفتار پدر و مادر در تربیت فرزند تاثیر زیادی دارد و تربیت هم در دین اسلام، مراحل زیادی دارد. اسلام بر محبت به فرزند تاکید دارد و براساس آموزه های آن به دختر باید بیشتر از پسر محبت کرد و تربیت فرزندان هم در دین اسلام، به سه مرحله هفت ساله تقسیم می شود.

وی در خطبه دوم نیز در رابطه با حلول ماه شعبان گفت: پیامبر اکرم(ص) در رابطه با ماه شعبان فرمودند که ماه شعبان ماه من است و هر کس در این ماه یک روز روزه بدارد، مورد رحمت و محبت خداوند قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: ماه شعبان ماهی است که پیامبر اسلام(ص) در آن روزها را روزه می‌گرفتند و شب‌ها را به نماز می‌ایستادند و ماهی بسیار پربرکت است.

وی با اشاره به واقع شدن ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام عصر (عج)در این ماه، بیان کرد: امسال، روز پاسدار که مصادف با ولادت امام حسین(ع) است، با روز بزرگداشت سپاه به هم نزدیک است.

طباطبایی نژاد افزود: امام خمینی(ره) همیشه آرزو می کردند که پاسدار باشند و می گفتند وقتی می‌بینم سپاهیان و ارتشیان جان خود را در دست می گیرند و در مقابل دشمن می ایستند، به این فکر می کنم که اگر این ها مومن هستند، من چه هستم؟

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح مثل مردم ما به افکار امام(ره) و انقلاب، وفادار هستند و هنوز انقلابی‌گری می کنند، به این معنا که اگر فکر کسی تغییر کرد و شیاطین به آن رسوخ کردند، او را هدایت می کنند.

امام جمعه اصفهان گفت: انقلابی‌گری یعنی هدایت و یعنی وقتی می‌بینیم فضاهای مجازی شبهه هایی در ذهن جوانان ایجاد می کنند، باید آن را برطرف کنیم. مقام معظم رهبری در دیدار هفته گذشته خود با نیروهای وزارت اطلاعات تاکید کردند که یکی از مهم ترین اهداف دشمنان، شبهه افکنی در بین مردم و نفوذ در افکار آن ها است. رهبری در این دیدار از ماموران وزارت اطلاعات خواستند که اگر کوچک ترین تردیدی در سلامت یک مسئول دارند، حتما اعلام کنند.

وی افزود: یکی از مناسبت های هفته، سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در طوفان شن طبس است که این اتفاق، در تاریخ بشریت بی نظیر است. آن ها بهترین تجهیزات را داشتند، ولی خداوند نشان داد که پشیزی نیستند.

وی گفت: خوشبختانه دشمنان ما در آمریکا و انگلیس احمق هستند. آنها بهانه گرفته اند که دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده و با وجودی که این اتهام هنوز ثابت نشده، به سوریه حمله کردند.

وی ادامه داد: اکنون ثابت شده که استفاده از سلاح های شیمیایی، کار داعش بوده، ضمن این که دولت سوریه درخواست تحقیقات سازمان ملل را در این باره داده بود، اما قبل از پایان تحقیقات سازمان ملل، دشمنان ۱۱۰ موشک به سوریه زدند که این حماقت است.

وی گفت: اگر دشمنان قدرت دارند، با مسلمان ها روبرو شوند، آنها دیدند که ۸ سال جوانان ما در مقابل همه دنیا ایستادند. از خداوند متعال می‌خواهیم که دشمنان اسلام نابود گردند.

کد خبر 341903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.