سن سرطان در اصفهان به کمتر از ۲۰ سال رسید

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنا برگزارش مسئولان بیمارستان سیدالشهدا در حال حاضر سن سرطان در شهر اصفهان به زیر ۲۰ سال بین دختران و پسران رسیده است و ضروری است که با بهبود شرایط زیست محیطی این روند کنترل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی شامگاه پنجشنبه در دیدار مدیریت شهری و شورا با استاندار اصفهان با اعلام درخواست جلسات متوالی مدیریت شهری با استاندار اصفهان اظهار کرد: این جلسات می‌تواند منشا خیر و برکت برای مردم اصفهان باشد.

وی به لزوم هماهنگی و همکاری بهتر دستگاه‌های نظارتی با شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: تنگناهایی وجود دارد که در حال حاضر مدیریت شهری را تحت فشار قرار داده و ضروری است که با همکاری بهتر مسئولان این تنگناها برطرف شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با بیان اینکه در بودجه ریزی امسال برای بافت فرسوده سهم شهر اصفهان افزایش نیافته و این در حالی است که بودجه تهران در این زمینه افزایش قابل قبولی را داشته است، گفت: ضروری است که در این زمینه پیگیری‌های لازم برای افزایش بودجه انجام شود.

وی همچنین به افزایش سرطان در اصفهان اشاره کرد و گفت: بنابرگزارش مسئولان بیمارستان سیدالشهدا اصفهان در حال حاضر سن سرطان در شهر اصفهان به زیر ۲۰ سال بین دختران و پسران رسیده است و ضروری است که با بهبود شرایط زیست محیطی این روند کنترل شود.

کد خبر 341889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.