برگزاری نمایشگاه‌های ایرانی در کشورهای خارجی

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان از برگزاری نمایشگاه‌های ایرانی در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: چنین نمایشگاه‌هایی در صادرات غیرنفتی بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اضافه‌کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است بازارهای جدیدی در رابطه با مصالح ساختمانی، نوشیدنی، دکوراسیون های داخلی و دندانپزشکی را در نمایشگاه هایی مانند شانگهای چین، مالزی، کنیا، قطر و ... برگزار کنیم.

وی افزود: با برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت و کمیت و در عین حال با حفظ عملکرد و کاهش هزینه‌های شرکت نمایشگاه در تلاش هستیم که نقش خود را در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال انجام دهیم.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی نمایشگاه اصفهان گفت: این شرکت علاوه بر نقش اقتصادی، در نقش فرهنگی نیز اقدامات خوبی داشته است، به عنوان مثال قرار است نمایشگاه " نمایش پاکروها" برای اولین بار در جهت کاهش آلودگی هوای استان در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شود.

یارمحمدیان با اشاره به نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان خاطر نشان کرد: برای این نمایشگاه حدود ۹ هزار و ۲۰۰ متر فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده و علاوه بر حضئور سایر استان‌ها، کشورهایی مانند آلمان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

کد خبر 341786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.