رینگ چهارم اصفهان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده اجرای کل رینگ حفاظتی اصفهان دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید این اعتبار طی پنج سال تأمین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه سیاست‌گذاری پروژه‌های سال جاری و رینگ حفاظتی چهارم شهر اظهار کرد: رینگ حفاظتی چهارم شهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اصفهان بعد از قطار شهری محسوب می‌شود که همت جمعی برای اجرای این پروژه نیاز است.

وی با بیان اینکه شهرداری امسال بودجه قابل‌ توجهی برای این رینگ در نظر گرفته و حتی اجرای آن را اولویت‌بندی نیز کرده است، افزود: اجرای بخش‌هایی از رینگ به‌خصوص در شمال شرقی شهر که خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند و جایگزینی ندارند در اولویت قرار دارد از این رو امسال در برنامه کاری احداث تقاطع‌های غیر همسطح کارخانه قند و شهید اردستانی در دستور کار است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در رینگ حفاظتی شهر اصفهان ۳۹ تقاطع غیرهمسطح به‌منظور حفاظت از حریم شهر و اراضی کشاورزی و جلوگیری از توسعه نامتوازن شهر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه ضرورت دارد، تاکید کرد: با روند توسعه فعلی شهر و ترافیک آن، رینگ حفاظتی شهر باید اجرایی شود.

مظفر با بیان اینکه رینگ حفاظتی شهر به طول ۷۸ کیلومتر است، گفت: ۴۵ کیلومتر این حلقه در داخل شهر اصفهان و مابقی در شهرستان‌های اطراف قرار دارد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای کل رینگ حفاظتی چهارم شهر اصفهان دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، عنوان کرد: اجرای بخش های حلقه حفاظتی داخل شهر اصفهان یعنی ۴۵ کیلومتر این رینگ به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس برنامه پنج ساله، این اعتبار تأمین خواهد شد.  

وی طرح ادامه بلوار فرزانگان را برای کاهش ترافیک و تصادفات در مناطق ۱۰ و ۱۴ مهم خواند و افزود: یکی از خواسته‌های شهروندان تسهیل در تردد بلوار فرزانگان است در این راستا اجرای طرح ادامه بلوار فرزانگان در نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش ایمنا، رینگ حفاظتی از تقاطع غیر همسطح کارخانه قند آغاز و به سمت خیابان شهید خاتون‌آبادی، بزرگراه شهید اردستانی، خیابان آیت‌الله غفاری، خیابان بعثت، بزرگراه معلم، میدان استقلال، خیابان لوله ( واقع در خمینی‌شهر )، خیابان آتشگاه، اتوبان ذوب‌آهن ( محدوده زندان )، جنوب سپاهان شهر و کمربندی شرق اصفهان در جوار مرکز همایش‌های بین‌المللی، نمایشگاه بین‌المللی( سایت جدید )، شهر رؤیاها، میدان مرکزی میوه و تره‌بار عبور و به تقاطع کارخانه قند در خیابان جی منتهی می‌شود.

کد خبر 341759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    3 0
    بهتر نیست برای شهرهای اطراف احترام قایل شویم. نام لوله را شما اصفهانی ها بر این خیابان نهادید. نام این خیابان در شهر زیبایمان خمینی شهر ماربین است. در ضمن انتهای خیابان آتشگاه بعد از آتشکده در محدوده خمینی شهر قرار دارد.
  • علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    0 0
    شهر زیبایمان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کوجاش زیباست بابا جون