از بدهی به وزنه‌برداران اطلاع نداشتم/ تغییری در هیئت مدیره باشگاه نداریم

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: پس از تماس بهداد سلیمی، از بدهی باشگاه ذوب آهن به وزنه‌برداران مطلع و پیگیر مسئله شدم.

احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد پرداخت مطالبات سال ۹۵ وزنه‌برداران از این باشگاه، اظهار کرد: من از بدهی به چند وزنه‌برداری که سال ۹۵ برای ذوب آهن در لیگ برتر وزنه زدند، مطلع نبودم.

وی افزود: فکر می‌کنم هفت، هشت روز گذشته بود که بهداد سلیمی، یکی از این وزنه‌برداران با من تماس گرفت و طلب خود از باشگاه را عنوان کرد. زمانی که از این مسئله مطلع شدم پیگیری کردم، مبلغ باقی‌مانده از قرارداد این وزنه‌برداران را حساب کردیم و قرار شد مدیر مالی کارخانه مبلغ باقی‌مانده را به وزنه‌برداران پرداخت کند و مشکلی بابت پرداخت نداریم.

صادقی در پاسخ به اینکه چند درصد از مبلغ قرارداد وزنه‌برداران پرداخت نشده است، گفت: ۷۰ درصد از سه ماهه آخر باقی‌مانده است که رقم کوچکی است اما ریز عدد را نمی دانم. کارخانه ذوب آهن در حال پیگیری و پرداخت است و شاید تا الان پرداخت شده است یا طی همین چند روز پرداخت می‌شود.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تأکید کرد: مبلغ از طریق کارخانه پرداخت می‌شود و کاری به باشگاه ذوب آهن ندارد.

وی در مورد تغییر در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ذوب آهن در سال جدید، تصریح کرد: برنامه‌ای برای تغییر در کادر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نداریم. همه چیز خوب و مرتب است و مشکلی نداریم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا راضی هستید، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشت، قهرمان نیم‌فصل دوم بوده و بیشترین امتیاز را کسب کرده است. حتی از تیم پرسپولیس هم امتیاز بیشتری را به دست آورد و امیدوار هستیم در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی کسب کند.    

کد خبر 341721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.