ساماندهی خانه‌های فرهنگ در اولویت برنامه های شهر

مبارکه- رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: شهرداری در رکود اقتصادی قرار دارد، اما شهرداری مبارکه از این رکود به‌خوبی استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سجاد خالوزاده امروز(سه شنبه) در بازدید از روند پیشرفت پروژه شهرک کارگاهی خیام اظهار کرد: ساماندهی کارگاه‌های شهری  به‌عنوان یکی از زیباترین پروژه‌ها در شهر مبارکه است که عملیات احداث این پروژه از حدود چهار ماه پیش آغاز شده و امیدواریم این پروژه تا قبل از پایان کار شورای پنجم افتتاح شود.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه این پروژه کمک بزرگی به بهبود روند فعالیت‌های اصناف شهرستان خواهد کرد، اظهار امیدواری کرد: بزودی شاهد افتتاح این پروژه مهم در شهر مبارکه باشیم.

وی گفت: موضوع حمایت از کسبه و اصناف در زمینه‌های مختلف از مهمترین مباحثی است که تا کنون جلسات زیادی را در مورد آن برگزار شده و به نتایج خوبی هم رسیده ایم.

خالوزاده تصریح کرد: مشکلاتی در زمینه عوارض کسب وجود داشت و عوارض سنگینی برای کسبه وضع‌ شده بود که در این دوره تخفیفات خوبی توسط شورای شهر برای حمایت از اصناف وضع شد.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه بابیان اینکه مدیریت شهری مبارکه صرفه‌جویی در منابع و امکانات  را  با توجه به وضعیت بحران اقتصادی مدنظر قرارداده است، اظهار کرد: شهرداری در رکود اقتصادی قرار دارد، اما شهرداری مبارکه از این رکود به‌خوبی استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه اعتراضاتی در خصوص توزیع و تخصیص بودجه در سال‌های گذشته از سوی مردم وجود داشت، گفت: از ابتدای این دوره و در آغاز سال ۹۷  همه محلات در بودجه شهر دیده‌ شده و مورد توجه قرار گرفتند.

خالوزاده گفت: برای هر محله‌ای از شهر مبارکه پروژه‌ای تعریف شد تا توسعه شهر در همه محلات به‌صورت متعادل انجام شود.

وی بابیان اینکه در زمینه‌های فرهنگی اقدامات خوبی در شهر مبارکه انجام‌شده است، گفت: ساماندهی خانه‌های فرهنگ را در  محلات و مرکز شهر مدنظر قرارداده ایم.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به فعالیت‌های مدیریت شهری مبارکه در زمینه حمایت از ورزشکاران اظهار کرد: در برگزاری اولین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران ورزشی، شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه نقش پررنگ و مؤثری داشت.

وی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در ایام نوروز گفت: برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری نوروزگاه و همچنین اجرای المان‌های نوروزی در شهر مبارکه به‌خوبی صورت پذیرفت.

کد خبر 341654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.