میزبانی نجف آباد از انتخابی تیم ملی اسکیت

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد گفت: روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، نجف آباد میزبان رقابت های انتخابی تیم ملی اسکیت کشور در دو بخش دختران و پسران با حضور ۲۰۰ شرکت کننده خواهد بود.

سیدمحمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، اظهار کرد: با پایان این رقابت ها، ۳۰ ورزشکار منتخب در پنج رده سنی راهی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ اسکیت فری استایل هلند خواهند شد که نجف آباد به عنوان یکی از قطب های اصلی این ورزش در کشور، سال گذشته هشت ورزشکار و مربی در ترکیب تیم های ملی داشته است.

وی از دعوت مجید ابوالقاسمی و علی سلطانی به اردوی تیم ملی هندبال نونهالان به عنوان دیگر افتخار روزهای اخیر ورزش شهرستان خبرداد و افزود: مریم ناصری داور فوتسال شهرستان که بعد از آغاز فعالیت ورزشی خود در سال ۸۸، در سال ۹۰ به لیگ برتر راه پیدا کرده بود، طی سال گذشته علاوه بر ۱۵ قضاوت به عنوان بهترین داور زن فوتسال کشور نیز انتخاب شد.

طباطبایی اضافه کرد: ابوالفضل پورشبانان تالوکار نجف آبادی نیز به اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو برای شرکت در رقابت های قهرمانی جوانان جهان در برزیل دعوت شده است.

وی همچنین سهم ۴۰ درصدی هیئت های ورزشی شهرستان از مجموع فعالیت ها و افتخارات استان را نشانه دیگری از پتانسیل های بالای نجف آباد دانست و تصریح کرد: از جمله این موارد می توان به کسب بیش از ۴۰ نشان جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران هیئت رزمی شهرستان اشاره کرد که افتخاری کم نظیر در تاریخ ورزش شهرستان و استان محسوب می شود.

کد خبر 341614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.