بهای خدمات آرامستان مبارکه ساماندهی ‌می‌شود

مبارکه- رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: لایحه ساماندهی بهای خدمات قابل عرضه در آرامستان این شهر به تصویب رسید.

 سجاد خالوزاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه اظهار کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر مبارکه، اعضا به لایحه‌ای رای موافق دادند که بر اساس آن بهای خدمات در آرامستان ساماندهی می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه در تشریح این لایحه گفت: این لایحه از سوی شهرداری مبارکه و در سال ۹۶ تقدیم شورا شد.

وی گفت: در این لایحه آمده به منظور تحقق استقلال سازمان و پایداری، نظم پذیری، انظباط مالی و در آمدی بهای خدمات قابل عرضه در این آرامستان ساماندهی شود.

خالوزاده با بیان اینکه کمبودهایی در حوزه آرامستان مبارکه وجود دارد که باید هرچه سریع تر برای رفع این کمبودها اقدام کرد، افزود: شورای شهر همیشه دغدغه نظم پذیری و ساماندهی ارایه خدمات آرامستان شهرستان را داشته است.

وی با اشاره به هزینه‌های دریافتی برای امور متوفیان گفت: تمامی این هزینه‌های دریافتی شامل هزینه تغسیل، تکفین، تدفین و برگزاری مراسم برابر تعرفه‌های پیشنهادی و در نهایت مصوب شورای اسلامی شهر و در چارچوب قوانین و مقررات است.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به اهمیت بهبود خدمات آرامستان مبارکه تصریح کرد: آرامستان ها در شهرداری های کشور بابت نحوه ارایه خدماتی که به مردم می دهند هزینه دریافت می کنند، اما در مقابل مردم نیز انتظار خدمات با کیفیت و خوب باشد.

گفت: .

کد خبر 341571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.