بارش‌های رگباری تا ۴۸ ساعت آینده ادامه دارد

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه‌ ناپایداری تا روز چهارشنبه بر استان فعال است که باعث بارش‌های رگباری خواهد شد.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز و فردا شرایط ناپایداری در سطح استان پیش بینی می شود که باعث بارش‌های پراکنده ای در سطح استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه ناپایدار تا روز چهار شنبه ادامه می یابد، گفت: بارش‌ها عمدتا به شکل رگباری است و در ارتفاعات غرب استان بارش‌ها به صورت برف پیش بینی می شود.

 خدابخش تصریح کرد: در ارتفاعات مرکزی استان نیز احتمال بارش به صورت برف وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود در سایر نقاط بارش ها را تا روز چهارشنبه ادامه یابد.

وی در خصوص وضعیت دمای هوای استان گفت: دمای هوا در سطح استان تا ۴۸ ساعت آینده کاهش می یابد و از ۴۸ ساعت آینده نیز روند افزایشی دمای هوا پیش بینی می شود، هم‌چنین گرم‌ترین شهرستان استان، ورزنه با ۲۴ درجه بالای صفر و سردترین نقطه نیز بویین و میاندشت با ۳ درجه زیر صفر است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تصریح کرد: دمای هوای اصفهان در خنک‌ترین ساعات به ۷ و در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه خواهد رسید.

کد خبر 341536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.