شرایط برای ماندن مهیا نیست/ استعفای من ربطی به استعفای خادم ندارد

مجیری: کار کردن در حوزه ورزش افتخار است اما در حال حاضر شرایط برای ادامه فعالیت مهیا نیست.

محمد مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشخص شدن وضعیت استعفای خود از هیئت کشتی استان، اظهار کرد: استعفای کتبی خودم از سمت ریاست هیئت کشتی استان اصفهان را ۲۱ فروردین‌ماه تقدیم مدیرکل ورزش و جوانان استان کردم و منتظر هستم تا مدیرکل به فدراسیون اعلام و مراحل قانونی این موضوع طی شود.

وی با اشاره به اینکه در حالت عادی مهرماه امسال دوران چهار ساله ریاستم در هیئت کشتی استان اصفهان به پایان می‌رسد، ادامه داد: قرار شد مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با رسول خادم و حمید بنی تمیم، رییس و نایب رییس فدراسیون کشتی صحبت کند که در صورت امکان مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان را زودتر از زمان قانونی برگزار کنند تا این موضوع هرچه سریع‌تر به پایان برسد و یا تا فرا رسیدن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، فردی را به‌عنوان سرپرست معرفی کنند.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر شیرانی دبیر هیئت، امور روزمره را انجام می‌دهد اما از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کرده‌ایم تا هر چه سریع‌تر شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی را فراهم آورند تا خللی در انجام فعالیت‌های هیئت به وجود نیاید.

استعفای من به‌خاطر استعفای خادم نبود

مجیری در پاسخ به این سوال که مگر استعفای شما به دلیل استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون نبود و با توجه به برگشت خادم به فدراسیون، چرا هنوز اصرار به استعفا از سمت خود دارید، ادامه داد: خیر، استعفای من ربطی به استعفای خادم ندارد. ماه‌های آخر ریاستم در هیئت کشتی استان اصفهان است و کمتر از سه، چهار ماه دیگر باید مجمع انتخاباتی هیئت برگزار شود.

خسته شدم

وی در پاسخ به اینکه پس چرا صبر نمی‌کنید تا این چند ماه پایانی هم به اتمام برسد، گفت: خسته شده‌ام. اگر برای ادامه راه، افراد تازه نفس روی کار بیایند بهتر است. امیدوار هستم فردی از جامعه کشتی بیاید که بتواند با انرژی و توان بیشتری در جهت پیشبرد اهداف ورزش کمک کند.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر همه در ورزش همراه نباشند، مشکلاتی به وجود می‌آید. اعتقاد دارم مسئولان همه هیئت‌های ورزشی که در جهت پیشرفت ورزش کمک می‌کنند، ایثار می‌کنند که این کار سختی است.

مجیری با بیان اینکه در مدت زمانی که مسئولیت هیئت کشتی استان را برعهده داشتم، همه افراد همراه و همدل بوده و در جهت پیشبرد اهداف هیئت کمک کرده‌اند تا کشتی اصفهان به جایگاه اصلی خود برسد، اضافه کرد: در ابتدای شروع فعالیتم در هیئت کشتی استان، این هیئت در جایگاه ۲۷ یا ۲۸ کشور قرار داشت اما در حال حاضر رتبه هیئت کشتی استان اصفهان تک رقمی شده است. همچنین استان اصفهان در تمامی رده‌های سنی نمایندگانی را در تیم ملی دارد که این مهم مرهون زحمات تمامی افراد جامعه کشتی استان اصفهان است.

از کسی دلخور نیستم

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کسی دلخوری یا ناراحتی دارید که حاضر به ادامه فعالیت خود در این چند ماه باقی‌مانده هم نیستید، گفت: در سال جدید از هیچ کسی دلخوری ندارم و می‌خواهم با نگرش دوستی و محبت از هیئت کشتی اصفهان بروم.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان اظهار کرد: احساس می‌کنم باید مسئولانی که در حوزه ورزش  فعالیت می‌کنند، کارکرده و دارای تخصص باشند. البته نمی‌گویم در هیئت کشتی اصفهان کار نکردیم، من بقیه متخصصان را در این هیئت به کار گرفتم و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها هم نشان‌دهنده این موضوع است اما بهتر است فردی مسئولیت هیئت کشتی اصفهان را برعهده گیرد که از بدنه کشتی باشد.

از هرگونه کمک فکری دریغ نمی‌کنم

مجیری افزود: هدف ما کمک کردن است و در آینده هم از هر کمک فکری برای پیشرفت کشتی اصفهان دریغ نمی‌کنم. در مدتی که در هیئت کشتی استان اصفهان حضور داشتم دوستان خوبی پیدا کردم که این دوستی‌ها را هیچوقت از یاد نمی‌برم و سعی می‌کنم دوستی‌ها ادامه پیدا کند چراکه از مربیان، داوران، پیشکسوتان، کشتی‌گیران و در کل جامعه کشتی استان اصفهان خاطرات خوبی دارم، از هیچ‌کدام از آن‌ها دلخوری ندارم و واقعاً نمره ۲۰ را به آن‌ها می‌دهم.

وی در مورد فعالیت‌های هیئت در سال ۹۶، تصریح کرد: سال‌های اخیر برای رشد کشتی در سنین پایه وقت گذاشتیم و در مسابقات مختلف کشوری از لحاظ کیفی و کمی موفقیت‌هایی را به دست آوردیم که رشد کمی و کیفی کشتی‌گیران در رده‌های سنی پایه در سال ۹۶ محسوس‌تر بود.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان در مورد ضعف هیئت کشتی استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: همیشه مشکلات مالی وجود دارد و همه هیئت‌های ورزشی به این مشکلات مبتلا هستند. در صورت مشخص بودن منابع مالی، امکان برنامه‌ریزی سالیانه برای حل مشکلات مالی وجود دارد اما در غیر این‌صورت مشکلات مالی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

مجیری در پاسخ به این سوال که آیا قصد فعالیت در هیئت ورزشی دیگری را دارید، تأکید کرد: خیر. در حال حاضر این شرایط برای من مهیا نیست اما فعالیت در ورزش افتخار است که البته باید شرایط آن هم مهیا باشد. باید صبر کرد ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

کد خبر 341505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.