۴ کشته و ۴ مجروح در تصادفات جاده ای روز گذشته

رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع سه حادثه رانندگی در جاده های برون شهری این استان و فوت چهار نفر و مصدومیت چهار فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ حسین پور قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته سه تصادف رانندگی منجر به فوت در آزادراه «امیرکبیر» و کمربندی «خمینی‌شهر» اتفاق افتاد که مأموران پلیس‌راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در آزادراه «امیرکبیر» یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شد که ۲ سرنشین آن فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.
رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان گفت: هم‌چنین یک دستگاه سواری سمند با کامیون کشنده دانگ فنگ نیز در همین محور برخورد کرد که راننده سمند جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به وقوع تصادفی دیگر در کمربندی «خمینی‌شهر»، گفت: در این حادثه یک کامیون کشنده هوو به علت عدم توجه به جلو با سواری پژو برخورد کرده بود که یک سرنشین پژو در دم فوت که راننده و سرنشین دیگر آن مجروح شدند.
این مقام انتظامی افزود: رانندگی با حالت خستگی، خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه، میزان وقوع حوادث رانندگی را افزایش می‌دهد که لازم است رانندگان محترم ضمن توجه کامل به جلو و اطراف خود در هنگام رانندگی، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا ان‌شاءالله میزان وقوع حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن تا حد قابل‌توجهی کاهش یابد.

کد خبر 341503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.