آیین تجلیل از فعالان ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی برگزار شد

آیین تجلیل از مسئولان کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز (یکشنبه) با حضور شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان آیین تجلیل از کمیته‌های فعال در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی اصفهان برگزار شد.

علی قاسمی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان در این مراسم اظهارکرد: همکاری و تعامل سازنده کمیته‌های مختلف ستاد خدمات سفر به تعادل بخشی حضورمسافران کمک زیادی کرد.

وی افزود: بر اساس آمار موجود، امسال آمار ورود مسافران به باغ فدک دو برابر سال گذشته بود، این در حالی است که با تدابیر اتخاذ شده هیچ گونه حادثه‌ای در این کمپینگ اتفاق نیفتاد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی نوروز ۹۷ با استفاده از دستگاه‌های حرارت‌سنج تعداد دو هزار و ۲۶۱ سیلندر گاز از چادر مسافران اسکان یافته در باغ فدک خارج کردند، تصریح کرد: خروج به موقع سیلندرها از چادر مسافران اسکان یافته در کمپینگ باغ فدک اقدام بسیار بزرگی بود، زیرا هر کدام از این سیلندرها می‌توانست حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

وی گفت: در نوروز امسال مدیریت واحد خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی انجام شد و هماهنگی کمیته‌های ستاد خدمات سفر قابل قبول بود به طوری که طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته بالغ بر ۹۰ درصد مسافران نوروزی از خدمات شهرداری در ایام نوروز اعلام رضایت کردند.

گفتنی است که در این مراسم از رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان، مدیر طرح ساماندهی ناژوان، مسئولان کمیته‌های ایمنی و حوادث، اسکان و اصناف، فرهنگی تفریحی، قضائی و انتظامی و سایر کمیته‌ها تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 341499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.